krangling

~lenemoren76~

Elsker forumet
noen som vet hvordan fosteret reagerer på kranglig. jeg har en tendens å hisse meg så veldig opp(hormonene)men blir jo kjempe redd for at fosteret får sjokk der nede og dø.han jeg venter barn med er jo veeeeeldig flink å provosere meg og jeg tenner på alle pluggene[:@] og da blir han også sint,så blir det en skikkelig krangel av det. ufff liker ikke det jeg. noen som vet noe???

Hei Lenemoren, det du skriver lurer jeg også på. Ikke forde samboeren min og jeg krangler så mye, men det hender jeg kjefter på bikkja og det hender da at jeg prater veldig høyt. Lurer også på da om den lille ynker seg eller noe....

heisan.jeg har lest at det ikke er noe bra for barnet at mor stresser seg.å når den er så pass stor inni magen at den kan høre,er det ikke bra med mye krangling,barnet blir nervøst.å kan også bli usikker å nervøst når den er komt til verden.ta lettere til tårer osv.

men jeg skjønner at det ikke altid er lett å la ver med alle disse hormonene.[:'(]

men kansje du kan prøve å gå ut/bort når du merker at du hisser deg.gå deg en tur til det har roet seg litt?

masse lykke til iallefall.[;)]

Jeg og kjæresten hadde en del krengler når jeg gikk gravid, og ser ikke ut til at barnet har tatt noe skade av det..
Husker jeg var veldig bekymret for det jeg også!
Heldigvis gikk alt bra.. men jeg vil uansett anbefale deg å prøve å roe seg itt ned og kanskje be mannen din om å ikke krangle tilbake med deg [:)][:)]
Gutter skjønner ikke at vi blir fulle av masse are hormoner når vi er gravide..

tusen takk for det. da jeg gikk gravid med sønnen min som er 8 år krangla faren og jeg så grådig. da sønnen min ble født var han veldig urolig. han hadde kolikk i nesten ett år. lurer veldig på om det har en sammen heng med all kranglingen. men han er harmonisk unge i dag da.

hmm.. ja du det vet jeg ikke.. kan nok hende at det at barnet er urolig har en sammenheng med kranglingen..
jeg har imidlertidig fått et veldig rolig barn, ganske rart det også [:)]

Tror nok at det kommer til å gå helt bra, men prøv å ikke hiss deg opp og slikt.. Tell heller til 10 hvis du blir irritert og gå vekk fra situasjonen. Og forklar for mannen din at han bare skal være snil med deg nå som du er gravid [:)][:)]
Han skal jo tilbe dine føtter.. ikke krangle med deg....

hahaha ja det er sant det,jeg bærer jo hans barn. jeg skal si til han at han ikke må hisse meg opp,han er 38 år men veldig umoden vil jeg si. jeg er 29 og føler jeg vet mere om livet enn han. han har ikke barn fra før.

ja da kan det hende det er det med barn som har noe å si.. tror vi jenter blir mye mer voksne så fort det kommer en liten krabat.. vi blir mer ansvarsfulle og har plutselig en annen som har full tillit til oss og som vi må gjøre alt for å ikke svikte.. Og vi vil jo lære barna våre å være flinke ansvarsfulle personer som vi kan være stolte av og skjerper oss nok betraktelig pga alt dette...
Kan hende han da blir mer voksen når han plutselig for full ansvar for et annet liv enn sitt eget [:)][:)]

Back
Topp