krangling

baby blue

Elsker forumet
Flere som blir påvirka av lite søvn, og krangler mer med kjæresten etter fødsel? [:(]

NEi, ikke egentlig, men tror det i stor grad skyldes mannen min som er overbærende med mine hormonsvingninger... [8|]

Det har blitt litt krangling, ja. Men samtidig er vi tettere enn noen gang. [:)]

Vi kranglet en del sist gang husker jeg pluttselig på nå. Men ingen ting denne gang faktisk. Men Lea sover godt om natten så det gjør jo ting mye lettere. Håper bare Hannah også vil gjøre det igjen snart, for mannen skal på jobb igjen på mandag.

Var mye krangling sist gang.. kjempe slitsomt..[:(]

Men denne gang har det ikke vært noen ting. tror det er viktig å snakke sammen og minne hverandre på hva som er grunnen til at dere er irriterte og krangler..lite søvn osv[:)]

Ikke kranglet i det hele tatt, heldigvis![:D] Vi er vel heller blitt "ekkelt nyforelsket" med tanke på det vi har vært igjennom og delt[:)]

Vi krangler ikke mer, men blir fortere irritert hvis det er noe, men det er vel normalt når man er sliten og slik!! Går seg nok til!

nei ingen krangling her i gården....heldigvis...[;)]

ORIGINAL: AngelBaby

Ikke kranglet i det hele tatt, heldigvis![:D] Vi er vel heller blitt "ekkelt nyforelsket" med tanke på det vi har vært igjennom og delt[:)]

Kan trygt signere denne *ler*

E vel ganske sånn her og, sjøll om vi kan diskutere litt i ny og ne[;)]

sign.

Back
Topp