Krangling.

Rosmari 123

Andre møte med forumet
Krangler så utrolig mye med barnefaren, trenger hjelp til og roe meg ned, sitter og griner og kjefter. Mister lysten til alt! Trenger hjelp, er redd for at barnet får det vondt. Er 20 uker på vei nå så.

Huff..det hørtes kjedelig ut:(
Ta deg en skikkelig prat med BF og kom til en løysning sammen :)

Lykke til!

Huff, det er ikke ålreit å ha det sånn, men husk at det er mye hormoner i sving nå når du er gravid!
Selv så kjenner jeg stor forskjell fra da jeg gikk gravid og etter jeg fødte[;)] SNAKK SAMMEN[:)]

Sniker innom fra januar '11 :)

Det er helt normalt å krangle litt, men man må tenke på den lille i magen også. Den påvirkes av mors sinnstemning. Det skjer mye i kroppen når man er gravid, livet forandres brått, på mange måter og man blir kjent med nye sider av seg selv og partneren. Man kan ikke like alle, men man må prøve så godt man kan å finne ut av ting sammen. Og man må tenke på om det kommer til å fortsette når den lille kommer til verden. Ingen barn er tjent med foreldre som krangler.
Det er viktig at du som skal bli mor, fokuserer på ditt eget beste, uansett. Du har ett ekstra liv å ta vare på nå. (:
Men det ordner seg nok for dere! Det gjør det for de fleste, man må bare jobbe med seg selv og forholdet. (:

Takk for mange vise ord! :)
Men prøve mitt beste på og ikke overreagere, men er ikke så enkelt.
Men leter hardt etter leilighet for og starte ordentlig nå :)
Gleder meg så mye til og stifte familie !

Back
Topp