Krangletråd!!!!!

Grete71

Forumet er livet
[8|][8D]

[:@][:D]

Vi kan krangle om...hmm... tja, si det?? [;)]

Jeg syns folk som kjører blå biler er teite [8D]

Kjører rød, jeg...... [8D]

grønn her... [8D]

ORIGINAL: Tanketrollet

Vi kan krangle om...hmm... tja, si det?? [;)]

Jeg syns folk som kjører blå biler er teite [8D]

Jeg syns folk som sier at folk som kjører blå bil er teite er rare!!!![:D]

(kjører blå bil selv!)

ElinR: ååhh, da er dere teite!! hvordan kan derekjøre blå bil? eier dere ikke skam i livet?

Jolin: Vi er ikke teite bare fordi vi sier det, er dere som er teite som kjører blå bil [8D]

ElinR: ååhh, da er dere teite!! hvordan kan derekjøre blå bil? eier dere ikke skam i livet?

Jolin: Vi er ikke teite bare fordi vi sier det, er dere som er teite som kjører blå bil [8D]

Og hvilken bil kjører du kanskje? en svart da? For de er liksom ikke teite???[>:][&:]

ORIGINAL: ElinR

vi har bare hatt blå bil siden desember da...hjelper d elelr er vi fortsatt like teite????[:@][:@][:@][:@][8D] (nå skal d sies at d kun er mannen min som kjører da[;)])

Da er det mannen din som er helteit, og du som er delteit [8D]

ORIGINAL: Jolin

Og hvilken bil kjører du kanskje? en svart da? For de er liksom ikke teite???[>:][&:]

Grønn... så æddabædda

ORIGINAL: ElinR

vi har bare hatt blå bil siden desember da...hjelper d elelr er vi fortsatt like teite????[:@][:@][:@][:@][8D] (nå skal d sies at d kun er mannen min som kjører da[;)])

Da er det mannen din som er helteit, og du som er delteit [8D]

Grønn... så æddabædda

men de som kjører grønn bil er jo helt grønne selv også da....[;)]

Grønn... så æddabædda

men de som kjører grønn bil er jo helt grønne selv også da....[;)]

Grønt er tøft!! og det er folk som har grønn bil også.. er bare sånn det er. uskreven regel det..

ORIGINAL: CherryLore

haha...[:D]

litt av en krangletråd!  [:D]

hærlig! festlig! 

Er dette noe å le av???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!    [;)]

ORIGINAL: CherryLore

haha...[:D]

litt av en krangletråd!  [:D]

hærlig! festlig! 

Her gjør vi vårt beste for å få til en skikkelig krangletråd med snupper fulle av hormoner, pms og andre ulumskheter, også kommer du her å ler av oss? [:(]

Back
Topp