Krangler du og partneren mye?

Kommer an på hva man definerer som krangling. Men under min definisjon så krangler vi omtrent aldri :) men vi tar opp ting om det er noe. Men det anser jeg ikke som krangling :)
 
Vi diskuterer, sjeldent vi krangler og da er det som oftest meg på mye følelser, hormoner, lite mat osv som setter det i gang :bag:
Han er verdens mest tålmodige og alltid vært opptatt av at vi ordner opp med en gang :)
 
Vi har aldri krangla, vi kan diskutere, men han gidder ikke.. så det ender heller opp med at jeg diskuterer med meg selv:hilarious:
 
Vi har vel kranglet én gang, i starten av forholdet. Ganske flinke å ta opp ting før de eskalerer, evt trekker vi oss begge unna den andre og venter til vi har roet oss istedenfor å si noe opphetet.. Prøver også diskutere konstruktivt med det vi ser som argumenter når det er noe.
Smeller jeg med en dør eller liknende drar han ofte ut til jeg sier han kan komme hjem, og det samme gjør jeg i motsatt fall.
 
Dette er mitt livs beste forhold <3
Krangler ikke, er enige om det meste, men begge tør å si i fra.
Trodde det var noe galt med oss, da mine andre forhold har vært fulle av kranglig. Glad jeg kom med ut av de forholdene å fant min kjære <3 Det er først i dette forholdet jeg har forstått hva et virkelig godt forhold er
 
Back
Topp