Krangle tråden

twinanne

Forumet er livet
Det vi kangler om her inne så bysta fyker er om det gjør vondt eller ikke å sette sprøyter.

Er det noe mer, vi kan jo bruke denne til å krangle slik at vi ikke ødelegger noen av de fine postene våre.

komm igjen da jenter, hva er vi dårlige på her inne, ja for å ikke snakke om alle skrivefeilene våre som kan bli litt morsomme og forvirendes noen ganger, der stiller jeg meget sterkt selv, skriver så fort at fingrene ikke greier å følge med, dere ser vel at jeg har vært innom og rettet på mange av mine poster.

flott[:D]

det ER VOOOOOONDT

NEEEEI!

Dersom det hadde vært opp til meg så ville jeg hatt sprøyter istedenfor nesesprayen, DEN ER NOE SKIKKELIG DRITT!!!

ORIGINAL: twinanne

NEEEEI!

Dersom det hadde vært opp til meg så ville jeg hatt sprøyter istedenfor nesesprayen, DEN ER NOE SKIKKELIG DRITT!!!

hadde det vært opp te meg ville eg ikke ha tatt noen av de eg[:D]for sprayen svir no[:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

NEEEEI!

hadde det vært opp te meg ville eg ikke ha tatt noen av de eg[:D]for sprayen svir no[:D]

JØSS vi er enige på en ting her jo;neseesprayen!!! Hm..nå havna vi litt feil ut i krangletråden!

ORIGINAL: VilSåGjerne

NEEEEI!

JØSS vi er enige på en ting her jo;neseesprayen!!! Hm..nå havna vi litt feil ut i krangletråden!

Sprøytene er ikke vodt, men det er ikke noe kjekt å stikke seg selv da[:'(]
Og, sprayen er noe dritt[:'(]
Kommer ikke på noe mer å krangle om...[8|]

Syns begge deler gikk strålende jeg......[;)]

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: Babyhåp

opprinnelig gruet jeg meg mer til sprøytene men nå vet jeg ikke lenger hehe, gruer meg like mye til begge deler nå [&:][;)]

Jeg synest sprayen er dritt fordi jeg har så masse bivirkninger, og så smaker den så ekkelt...

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: Babyhåp

opprinnelig gruet jeg meg mer til sprøytene men nå vet jeg ikke lenger hehe, gruer meg like mye til begge deler nå [&:][;)]

Enig med deg ElinR.. Å sette sprøyter på seg selv kan ikke være noe særlig. Men når alle prater om den ekle nesesprayen, begynner jeg å grue meg til den også! Hehe..

sprayen gikk greit den første uka men så begynte den å bli ekkel [&:] smakte vondt[:'(]
kvidde meg sånn til sprøytene her og, men kunne gjerne tatt de lenger hvis eg slapp unna spayen litt ja[:D]

Synes også sprayen var værst, den fæle smaken. Æsj...[:'(]
Sprøytene var jo ikke noe stress. Merket stort sett ingenting.

Sprøytene var ingen problem, de var jo så tynne at man merket jo ingenting..men tanken på å stikke selv var vel værst, så jeg fikk samboer til å sette de og han var jo kjempe flink. Nesesprayen var heller ikke noe problem, men som noen sier her så smaker den helt for jævlig, og jeg ble sår i nesen og blødde neseblod. Men helt greit igrunn...[;)]

Jeg er vant til å sette sprøyter på andre, så det bør gå greit på meg selv[:D] Gruer meg til alle medisinene og bivirkningene de har jeg...påkjenningen det er for kroppen liksom.. ikke bare bare tenker jeg! Hater å ta medisiner....

klar te krangling, OPP MED TRÅDEN

jooooooooooooo, sånn stikking er også vondt,så vondt at ørene mine holdt på å dette av meg[&:][:D]

syns også at sprayen var den verste, mest bivirkninger på den, fikk ikke så mye av sprøytene, bortsett fra all den murringene jeg fikk av egg produsjonen da.
men vente meg fort til den smaken av sprayen da, en uke så var det ikke så ille

Back
Topp