Krangle-Guri

helene7

Forelsket i forumet
Jeg er så sippete og kranglete om dagen. I løpet av helgen har jeg kranglet med mamma, pappa, søster, venninne og typen. Små ting blir verdensproblemer for meg. Jeg føler meg som en fjortiss i opprørsalderen. Jeg er uke 15 nå. Er det noen andre som opplever noe lignende?

jeg blir ofte litt kranglete og kjeftete (spesielt på sambo) når jeg er gravid, men går heldigvis over etter fødselen 

Ja, kjenner meg igjen der ;)

Er kranglete og lettrørt

Halleluja for at min sinnstillstand fremdeles er stabil...... men hva som kommer vet jeg jo ikke...

Var verre i begynnelsen enn nå..

Godt det bare ikke er meg ;) Noen ganger må jeg gå inn på soverommet og ta en "ti-sekunder! hvor jeg prøver å finne ut om jeg normalt sett ville ha reagert på det jeg gjorde. Av og til må jeg le av meg selv og se på det komiske i situasjonen. Og ingenting er vel så deilig som en god latter etter tårene. 

Heldigvis godtar de rundt meg unnskyldningene veldig lett.

liseann skrev:
Halleluja for at min sinnstillstand fremdeles er stabil...... men hva som kommer vet jeg jo ikke...

*sign* 
Foreløpig går det stort sett greit :) Kjenner jeg reagerer mer på ting, men klarer likevel å holde det inni hodet stort sett..  hehe. Kun én gang har jeg vært det jeg kaller 'hormonsint', det gikk heldigvis ikke noe spes utover noen og det roet seg temmelig fort, men skitt hvor 'eksplodert' man føler seg å innsiden der og da!

Tror nok at jeg har det sånn selv, men er veldig veldig obs på det så går meg en runde eller holder kjeft når jeg kjenner at jeg blir sint! Som regel ihvertfall.....;-P

Har heldigvis ikke vært kranglete ennå (bank i bordet!) men jeg griner mye lettere. Hvis jeg og samboeren er uenige om en liten ting, begynner leppa å skjelve og jeg sipper som en liten unge som har fått tilsnakk, hehe :)

Jeg blir myyyye fortere sur nå - og når jeg blir sur så begynner jeg å gråte.. juhuu...

Blir kjempefort sur, mer enn før allefall. Det skal ingenting til for å provosere meg, så jeg føler meg litt som en hissig fjortiss til tider..
Håper dette går over fort, hihi..

hehe, blir så sint når ting går galt, eller ikke som eg vil. får de samme følelsene som da jeg var liten og verden gikk i mot meg. blir rasende og har bare lyst å grine.. hehe.. men det er heldigvis ikke så ofte det skjer..

Back
Topp