Krangel = stresset baby?

Lenateacup

Glad i forumet
Ja, nå har jo de velkjente hormonene fått litt overtaket og det endte jo i en stor krangel med mannen om noe helt tåpelig. Nå er vi jo venner igjen men nå er magen min skikkelig hard og det virker som om det er mye hardere og flittige spark enn før (dette KAN være bare magen min som får leamus selv om det kjennes ut som spark. Forvirret). Har jeg stresset opp babyen der inne på grunn av krangelen?? Går det an, liksom? Er i tillegg skikkelog trøtt og sliten så det har bare hopet seg opp nå.. Hvordan kan jeg få den lille til å slappe av? Får skikkelig dårlig samvittighet både overfor babyen og mannen. :(
 
Jeg tror ikke den tar skade av å oppleve hele spekteret av dine følelser.

Tror ikke det er bra om du veldig ofte er sint og stressa. Men krangling en sjelden gang er sikkert ikke noe problem?

Pusteøvelser, yoga, avspenning? Ligg på ryggen og spenn og slipp hver muskel i kroppen etter tur, for eksempel.
 
De eneste det går utover på dette punktet er nok deg og mannen din ♡ Jeg var en del plaget med kynnere under forrige svangerskap og en av de utløsende faktorene var stress. Når jeg stresset med noe strammet det seg og jeg måtte sette meg ned og puste. Yoga er uvurderlig for meg :)

Skjønner du er bekymret, men jeg er ganske sikker på at babyen har det helt fint der inne selv om du ble frustrert og opprørt. Dersom dette er noe som gjentar seg ville jeg heller vurdert om det var noe du kunne endre på i hverdagen :)
 
Back
Topp