krangel og vold

baby blue**

Blir kjent med forumet
hei. ligger her i senga å gråter... har sloss med  
det var min egen skyld,jg startet det hele....[:(]
 
noen råd til hvordan jg kan roe meg selv ned når jg blir sint.. vi holder på med utredning for barnløshet og alt...vil bare være good,men det er vanskelig noen ganger...[:(]
 
Uff,da...Vold er ingen løsning...
Tror dere bør prøve å få prata skikkelig ut...[:)]
 
ORIGINAL: baby blue**

hei. ligger her i senga å gråter... har sloss medhanda mi r hooooooven og vond og han dro på jobb netttop...[:(]

det var min egen skyld,jg startet det hele....[:(]

noen råd til hvordan jg kan roe meg selv ned når jg blir sint.. vi holder på med utredning for barnløshet og alt...vil bare være good,men det er vanskelig noen ganger...[:(]

 
Er dere voldelige begge to? Uansett om du starter en krangel er ikke det noen unnskyldning for at han kan bruke vold mot deg.. Er du den som bruker vold kan det lønne seg å søke hjelp hos profesjonelle..
 
Kan ikke fortsette slik iallefall.. Så masse lykke til =)
 
ORIGINAL: Venter julegave :)

ORIGINAL: baby blue**

hei. ligger her i senga å gråter... har sloss medhanda mi r hooooooven og vond og han dro på jobb netttop...[:(]

det var min egen skyld,jg startet det hele....[:(]

noen råd til hvordan jg kan roe meg selv ned når jg blir sint.. vi holder på med utredning for barnløshet og alt...vil bare være good,men det er vanskelig noen ganger...[:(]


Er dere voldelige begge to? Uansett om du starter en krangel er ikke det noen unnskyldning for at han kan bruke vold mot deg.. Er du den som bruker vold kan det lønne seg å søke hjelp hos profesjonelle..

Kan ikke fortsette slik iallefall.. Så masse lykke til =)

 
Enig!!!
 
sleit litt med det samme sjøl før.. ble så innmari sint at det bare slokna for meg.. (selvfølgelig etter lang terging) uansett  så sa det bare pang til slutt og jeg klikka. kasta og slo.. men så begynnte jeg å gå på badet å ta meg en dusj når vi kranglet. ga begge sjangsen til å roe seg ned litt. hjalp her. og når jeg ble gravid og f
 
Back
Topp