Krana er på...

Mymlen

Glad i forumet
De par siste dagene har følelsene virkelig begynt å slå seg løs. Jeg blir rørt og gråter nesten for alt. Må jobbe hardt med meg selv for ikke å grine av småting. Alt fra radio til reklamer til og med skrekkfilm!!! Historier, samtaler, ting som engasjerer, alt!! Flere som kjenner at vannkrana er satt på for fullt for tida? :p

De par siste dagene har følelsene virkelig begynt å slå seg løs. Jeg blir rørt og gråter nesten for alt. Må jobbe hardt med meg selv for ikke å grine av småting. Alt fra radio til reklamer til og med skrekkfilm!!! Historier, samtaler, ting som engasjerer, alt!! Flere som kjenner at vannkrana er satt på for fullt for tida? :p
Jeg tåler ikke se på triste filmer :p Så jeg kjenner meg igjen i det du skriver :p

Ja! Veldig! Samboeren bare ler og syns jeg er søt :p Jeg begynte til og med å gråte på toget i går :(

Ja. Forrige uke hadde jeg en dårlig begynnelse på uken. Var kvalm og i dårlig form. Mannen jobbet en del overtid sp når han kom hjem laget han pølse og pommes-frites. Noe vi aldri spiser ellers. Da kom tårene og når jeg no ser på home and away..

Ooh yes! Føler meg som en amerikaner som gråter av alt. Blir altså veldig rørt! ;)

Back
Topp