Kramper :(

Hermine84

Glad i forumet
Vi som prøver :)
Mailykken 2025
Har hatt litt sånn stikkinger av og til siden el egentlig, kommet og gått… men i dag har det egentlig tidvis vært ganske vondt .. kan ikke huske det har vært sånn i tidligere graviditeter :/ hvor vondt kan det være uten at at er noe liksom? Ingen blødninger eller noe sånt heldigvis men likevel… :(
 
Stikkinger - kan det være ligamentsmerter?
Kan noen som har erfaring med ligamentsmerter forklare hvordan dette kjennes ut? Jeg vet ikke hva det betyr :oops:
 
Var på første kontroll hos jordmor i dag (7+2) og fikk beskjed om at det er helt normalt og skyldes at livmoren begynner å utvide seg. Hun forklarte at det som ligner på menssmerter kommer fra strekk i livmoren, og at det som refereres til som ligamentsmerter gjerne kjennes mer som stikking ut mot sidene
 
Selv om du ikke har hatt det før.. kan det ikke hende det er det at kroppen din kjenner igjen graviditet såpass godt, mtp. hvor mange ganger du har vært gravid før? Livmor utvider seg fort og tidlig osv?
 
Selv om du ikke har hatt det før.. kan det ikke hende det er det at kroppen din kjenner igjen graviditet såpass godt, mtp. hvor mange ganger du har vært gravid før? Livmor utvider seg fort og tidlig osv?
Håper det..❤️ er vel ekstra negativ mtp at jeg er redd målene fra forrige ul er små i forhold til hvor langt jeg er, så er ekstra redd.
 
Har hatt litt sånn stikkinger av og til siden el egentlig, kommet og gått… men i dag har det egentlig tidvis vært ganske vondt .. kan ikke huske det har vært sånn i tidligere graviditeter :/ hvor vondt kan det være uten at at er noe liksom? Ingen blødninger eller noe sånt heldigvis men likevel… :(
Jeg sniker fra april. Har hatt mye menssmerter og murringer både i forrige svangerskap og dette, har flere ganger tenkt at jeg kom til å miste fordi det var så mye, men det har gått bra. Vanskelig å ikke bli bekymret, så jeg forstår deg veldig godt. :hug003
 
Jeg sniker fra april. Har hatt mye menssmerter og murringer både i forrige svangerskap og dette, har flere ganger tenkt at jeg kom til å miste fordi det var så mye, men det har gått bra. Vanskelig å ikke bli bekymret, så jeg forstår deg veldig godt. :hug003
Ja det er virkelig det! Men godt å lese at det virker til å være vanlig ❤️
 
Håper du kjenner på mer ro nå! Har selv hatt en følelse av at mensen er på vei daglig disse første ukene (er 5+4). Det har gitt seg litt, og nå er det mer stikkinger. Våknet blant annet i natt og kjente tre veldig vonde stikkinger. Ble brått bekymret, men det skal jo stikke og murre etc. Har alle andre symptomer fortsatt, ingen blod og det stikker litt i ny og ne nå i dag og, så da tenker jeg at det bare er livmora som strekker og utvider seg, og at det ikke var noe å bekymre seg for. Er ikke rart at vi blir litt bekymret og usikker innimellom, når det er noe vi ønsker oss så sterkt:Heartred
 
Back
Topp