Kramper

YoghurtNøtt

Elsker forumet
Assistert-jentene
Noen andre som har kjent noe til kramper i leggene/beina?
Har de siste nettene våknet av uutholdelige kramper som ikke gir seg. Det sitter i så lenge, jeg skriker og vekker mannen til det hele ender i tårer...
Leste et tips om magnesium? Skal hvertfall prøve dette.. evt andre tips?
 
Har ikke opplevd det selv nei, men magnesium hjelper veldig for mange, så det ville jeg så absolutt prøvd ut ja :)
 
Jeg tar magnesium etter jeg fikk leggkramper. Våknet også av det.

Tok en blodprøve så viste at jeg manglet magnesium og tar nå tabletter. Har ikke hatt krampene på ukesvis.
 
jeg har hatt kramper/urolige bein noen ganger, men ikke tatt noe for det enda. Men har hørt at magnesium er tingen ja! håper du blir kvitt det :)
 
Fikk tips forrige graviditet om å forte meg opp av senga og stå på beina. Husker jeg lå og hylte i senga på et tidspunkt med en svært bekymra mann ved siden av meg. Tar magnesium og håper det ikke blir så ille denne gangen.
 
Så godt å høre at magnesium har effekt for dere som har opplevd samme! Fikk tak i på søndagsåpent apotek idag, så håper det har effekt på meg også. Raskt[emoji28][emoji85]
 
Ofte oppe å står på natta, eller setter foten hardt i madrassen og står i bro nesten :p
Ulltrå mot ankelen er et kjerringråd du også kan prøve :) jeg hadde det med eldste, så skal få testet det i kveld og :)
 
Noen andre som har kjent noe til kramper i leggene/beina?
Har de siste nettene våknet av uutholdelige kramper som ikke gir seg. Det sitter i så lenge, jeg skriker og vekker mannen til det hele ender i tårer...
Leste et tips om magnesium? Skal hvertfall prøve dette.. evt andre tips?
Hadde helt det samme. 5 dager med magnesium og det forsvant!
 
Back
Topp