Kramper..

Princess88

Glad i forumet
Flere som har fått kramper i leggene?
Jeg våkner av dette hver eneste natt, opptil flere ganger. Er skikkelig slitsomt, og vondt!
Noen som har noen tips? Med storesøster hadde jeg også det og da knyttet jeg ulltråder rundt ankelen (kjerringråd) og det hjalp faktisk! Men er ikke ut til at det hjelper like bra denne gangen.. 

Jeg har ALDRI hatt krampe før, men har nå i det siste våknet akkurat i det jeg er i ferd med å få det. Da har jeg som regel ligget på siden med bena bøyd. Jeg fikk sa retta ut bena før det ble skikkelig krampe.. Herlighet.. Snodige greier. Aner ikke hva man gjør med det der..

Du kan prøve å ta magnesiumtilskudd, men det kan ta noen dager før du merker effekt av det. Jeg har hatt det noen ganger, hjelper å kjøle ned beina litt før de kommer. Der og da er det ingenting som hjelper....

Ja prøv et magnesiumtilskudd- hjelper som oftest men det kan gå en uke eller to også før du merker forskjell så bare vær tolmodig!
Noen anbefaler at man spiser banan også- sikkert fordi den inneholder endel mag. men nøtter inneholder mye mer:) hasselnøtter og valnøtter også men litt obs på mengde da de er nokså kaloririke!
Spis noen mandler hver dag- bra for mye!

Jeg har også detta ganske ofte!!! Utrolig ubehagelig :/
Men jeg har lært meg og "kontrollere" det. Så når jeg får det nå er det ikke fult så vondt som tidligere. Får det gjerne midt på natta :P

Det gjør så innmari vondt å få krampe i leggen på natta. Har kun fått det en gang dette svangerskapet så langt, men husker jeg hadde en del forrige gang. Innimellom kjenner jeg at krampa er på vei og da trekker jeg beina opp mot meg. Det hjelper:-). 

Back
Topp