Kramper..

sengepolka

Elsker forumet
I dag er det andre gangen jeg har opplevd dette: Jeg våknet på morningen i dag av at jeg får noen helt vannvittige kramper (akkurat som sinnsyke menssmerter) sånn at jeg bare legger meg i fosterstilling og klarer nesten ikke puste, det røsker og river noe helt for jæ..... [&o][&o][&o]

Etter 10 minutter er det helt over...

er det flere som har det sånn?? Lurer på dette er livmoren min som vokser...

Ønsker dere alle en kjempefin lørdag (jeg skal vaske hus hjemme i dag og skifte på seng...kos altså) [:D][:D][:D][:D]

Jeg har vel ikke harr kramper men noen veldig vonde stikk så jeg begynner å lure om alt er bra der inne, men er nok bare livmoren våres som vokser tenker jeg[:D]
Her er det også vaske dag, gleder meg til å få gjort det.. null energi om dagen så er ikke det som er blirr prioritert akkurat.. men i dag skal gubben og jeg gjøre det sammen så da går det vel litt lettere[:D]
Ha en flott Lørdag[:D]

blirr faktisk[:D] Blitt skulle det vel vært[;)]

haha.. har noen sånne skrivefeil hele tiden selv... [:)][:)][:)]
Antar det er livmoren som vokser, tror bare at noen får det kraftigere enn andre...

Blir husvask alene i dag, sendte bedre halvdelen på jobb i stedet... [:D]

Noen ganger så er jo det like greit også,, jobbe i egent tempo[:D]
Man er jo ekstra beskymret nå..  er nok ikke farlig sier jeg til meg selv[:D]
Ja hender disse skrivefeilene tar litt av.. hehe

jeg våknet i natt med smerter i magen, klarte bare så vidt å rette meg ut. Tenkte at nå mister jeg... Kom meg på do og tilbake i senga, la meg i fosterstilling så gikk det over etter hvert... skjønner ikke noe av det. Ikke noe blod eller noe annet så tenkte også kanskje det var noe som jobbet der inne.

jeg har hatt kraftige murringer og smerter i ryggen og lysken di siste dagene[&:] Så er så redd for at noe har hendt med den lille[:(] Gir det seg ikke til i kveld, ringer jeg legevakta [:(]

ORIGINAL: nadja1986

jeg har hatt kraftige murringer og smerter i ryggen og lysken di siste dagene[&:] Så er så redd for at noe har hendt med den lille[:(] Gir det seg ikke til i kveld, ringer jeg legevakta [:(]

HOLD OSS OPPDATERT DA....[&:][&:][&:]
Har ikke kjent noe mere så er nok bare det at de vokser...

ORIGINAL: sengepolka

I dag er det andre gangen jeg har opplevd dette: Jeg våknet på morningen i dag av at jeg får noen helt vannvittige kramper (akkurat som sinnsyke menssmerter) sånn at jeg bare legger meg i fosterstilling og klarer nesten ikke puste, det røsker og river noe helt for jæ..... [&o][&o][&o]

Etter 10 minutter er det helt over...

er det flere som har det sånn?? Lurer på dette er livmoren min som vokser...

Ønsker dere alle en kjempefin lørdag (jeg skal vaske hus hjemme i dag og skifte på seng...kos altså) [:D][:D][:D][:D]

Jeg er sju uker på vei idag og leste at livmora mi er like stor som en appelin, og du er jo over en uke lenger, så klart det strekker på seg inni der[;)][;)] Alt er nok bra skal du se[;)]

hei, sniker fra april 2010 jeg :) helt normalt at man har ondt nederst i magen så tidlig, som dere sier så strekker livmoren seg. Jeg hadde mye ondt jeg også og nå har jeg ei datter på snart 2mnd.. Men jeg skjønner bekymringene, så lenge man har ondt uten blødning så er det som regel ikke noe galt. Lykke til vidre i svangerskapet alle sammen, NYT DET :D ( sniker fordi jeg savner å være gravid :P )

[:)][:)][:)][:)] tusen takk sternepia... 

Back
Topp