Kramper/smerter i leggene? Noe man kan gjøre?

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Jeg har fått slike kramper/ smerter i leggene. Jeg får ikke sove om natten, og når jeg skal stå opp er leggene helt forferdelig stive. Jeg blir gal av dette, kan man ta smertestillende når man er gravid. Hørt at man ikke skal det:( noe annet jeg kan ta for det?

Prøv å knyte ulltråd rundt anklene.. Det er ett fammelt kjerringråd, og det funket på meg da jeg var gravid :)

Hei.
Det har jeg også vært plaget med i alle mine 3 svangerskap, dag og natt!! Kalsium tabletter virker kjempe bra for meg! Har også hørt at noen bruker Magnesium tabletter. Du får kjøpt det på apotek, og i noen dagligvarebutikker. Håper det fungerer for deg også, slitsomt å ikke få sove...

Mann min var veldig plaget med kramper i bena, han var ikke gravid da men han fikk tips av legen om og ta magnesium og det hjalp helt utrolig på han.

Skal jeg prøve magnesium, og ulltråd rundt leggene. Jeg orker ikke å ha det slik mer. Takk jenter. Da håper jeg det fungerer!:)

Kramper i leggene er så grusomt vondt!!
Lykke til med magnesiumen og ulltråden, det funker!

Både kalsium-mangel og magnesium-mangel gir slike symptomer.Mange har stor effekt av å ta tilskudd av dette.

Jeg også sliter med lette muskelkramper i beina og ene armen, og går på magnesium tabletter fra apoteket :) Håper du blir bedre etter hvert :)

Back
Topp