Knerten3 Glad i forumet 12 Sep 2018 #1 Jeg opplever lette kramper og magevondt hver gang jeg spiser middag nå.. aldri opplevd det under graviditet før... Noen som vet? Må legge meg ned.
Jeg opplever lette kramper og magevondt hver gang jeg spiser middag nå.. aldri opplevd det under graviditet før... Noen som vet? Må legge meg ned.
Irmk Elsker forumet jentene i juni13 12 Sep 2018 #2 Jeg fikk det litt tidligere. Men har gitt seg nå, er 4+2 i dag. Men klarer ikke spise stort da, skikkelig dårlig matlyst.
Jeg fikk det litt tidligere. Men har gitt seg nå, er 4+2 i dag. Men klarer ikke spise stort da, skikkelig dårlig matlyst.
Knerten3 Glad i forumet 13 Sep 2018 #3 Irmk skrev: Jeg fikk det litt tidligere. Men har gitt seg nå, er 4+2 i dag. Men klarer ikke spise stort da, skikkelig dårlig matlyst. Klikk for å utvide … Ok. Får håpe d er normalt.... rart d kommer v måltid, er jo ikke trangt inni der enda
Irmk skrev: Jeg fikk det litt tidligere. Men har gitt seg nå, er 4+2 i dag. Men klarer ikke spise stort da, skikkelig dårlig matlyst. Klikk for å utvide … Ok. Får håpe d er normalt.... rart d kommer v måltid, er jo ikke trangt inni der enda