Kramper/ligament smerter.

Luxx

Glad i forumet
Flere som rundt disse tider merker en del kramper ved aktivitet? Merker at selv å stå i dusjen kan forårsake mens lignende smerter(disse forsvinner raskt ved at jeg setter meg ned), har også en del ligament smerter når jeg ligger flatt så må til tiden ha en pute under beina. Noen som er plaget med dette og evt har noen tips?

Ja jeg merker det uansett om jeg står eller sitter. Får kynnere når jeg "prøver" å knyte skoene. Det begynner å bli ganske problematisk nå merker jeg :p

Her er det enormt med kynnere og ligamentsmerter! Og kjennes ut som babyen er på tur ut nedentil til tider :p prøver å ta det med ro, men det er ikke så lett :)

Merker det samme her, kan ikke si jeg har hatt kynnere ( lurer veldig på hvordan de kjennes ut. Har seff lest beskrivelsene av de) men er veldig plaget av ligament smerter:) I tillegg har mini nå nådd ribbeina og synes det er veldig gøy xD

Ingen smerter til vanlig. En sjelden gang kjenner jeg litt voksesmerter. Litt kynnere, men ikke betydelig. Har ikke så veldig stor aktivitet på meg heller da. En del hemmet av kvalme.

Masse kynnere dagen lang her, og "menssmerter" (det jeg tror kan minne om det hvertfall, har aldri vært plaget med sånne smerter), det har jeg on natten og tidlig på morgenen som regel. Endel nedpress for tiden da, det sprenger noe!:-P

Ja jeg merker det uansett om jeg står eller sitter. Får kynnere når jeg "prøver" å knyte skoene. Det begynner å bli ganske problematisk nå merker jeg :p

Får du det til? :-P jeg sitter og stønner og bærer meg når jeg knyter skoene mine. Kjæresten lurer på hva som feilier meg :-P

Får du det til? :-P jeg sitter og stønner og bærer meg når jeg knyter skoene mine. Kjæresten lurer på hva som feilier meg :-P
Jeg går med jobbesko som har digre hull i, det er sånn at man kan se mønsteret på sokkene mine selv med skoene på :-P Kun for å slippe å ha på sko som jeg må knyte! ;-) Er heller både kald og våt visstnok... Hehe...

Jeg klarer ikke å knyte lissene når jeg får kynnere :p da må jeg enten forte meg før jeg får de, eller vente til de er ferdig. Så sitter jeg og omtrent spriker med beina mens jeg holder pusten:p men i dag måtte kjæresten min hjelpe meg :p Hehe

Sko med strikklisser....

Jeg har ikke lingamentsmerter, men kynnere har jeg en god del av, de er dog ikke vonde

Ja jeg har et par vinterboots, med snøring høyt opp så jeg slipper å bøye meg sånn, jeg kan bruke fremover nå så lenge det er minusgrader og et par andre støvletter som har glidelås, men de med glidelås er litt løse rundt ankelen så blir litt tunge å ha på, så på tur må jeg til med fjellsko.. :P

Har litt ligamentsmerter nederst i magen når jeg går på tur og sånn. Og noen dager føles det som om jeg har kynnere hele tiden, men det er heldigvis ikke hver dag :P

Tenkte å begynne å få inn julen når en var i form, og vet ikke om jeg tør og vente en eller to uker til og jammen skulle det ikke bli lett. Bare så alt knyter seg og attpå til så har en halsbrann. :D

Back
Topp