kramper i magen?

Prøverpåny2016:)

Elsker forumet
Våknet opp i dag med kramper i magen, på den høyre siden, veldig langt nede, så vidt over skambenet som strålte ned mot den ene foten. Hadde det i går også, men det hjelper når jeg strekker ut føttene. Noen som vet hva dette er ?

ORIGINAL: EgVilMenfårDetKjeTil

Våknet opp i dag med kramper i magen, på den høyre siden, veldig langt nede, så vidt over skambenet som strålte ned mot den ene foten. Hadde det i går også, men det hjelper når jeg strekker ut føttene. Noen som vet hva dette er ?

dytter denne

Bekkensmerter? 

ja fikk googlet litt nå,  å leste at det var normalt, jaffal hos mennensker som hadde født før :)

Off har spontanabotert 2 ganger nå nylig, så er så redd, men tror det skal gå bra denne gangen :D

Ja, da skjønner jeg at du blir redd, men det går nok bra skal du se!! [:)]

Jeg har en god del smerter i magen, og i beina, og bekken, men jammen hørte jeg hjertelyd i går. Og jeg vedder dataen til gubben om at alt er bra med deg og!! [:D]

det er sååå godt å høre at andre og har litt vondter her å der. Men når jeg har mistet har jeg ikke kommet så langt som dette, s det er jo bra :D:D:D   hehe ja, får håpe du slipper å sende dataen til gubben avgårde til sandnes ;D hehe

ORIGINAL: Henriette1986

har hatt et par sånne boble kramper jeg på begge sider.. den bytter på [8D] men jeg hadde noen helvetes smerter natt til torsdagen som fikk meg til å grine!! det var som noen hadde tent på magan og latt det fortsatt brenne [;)] men da var fortsatt alt i orden med knøttet likevel!! så vil nok tro som Hanne at alt er bra med deg [:)] Og jeg skjønner du er urolig snuppa.. Og som du sier så er du kommet lenger enn sist[:)] og det er jo kjempe bra [:)]

tusen takk henriette :D

Back
Topp