Kramper i bena? Flere?

UnicornCorn

Betatt av forumet
Junibollene 2023
Kjøpte magnesium for kanskje 2 mnd siden.
Men har fortsatt kramper i bena, særlig om jeg strekker meg om morgenen, og i låret nårsomhelst på dagen.
Flere?

Ikke opplevd det enda denne gangen, men de to forrige gangene. Så søkte etter kjerringråd. Og det jeg kom over, som sykt nok funket, var å knyte en ulltråd rundt ankelen og sove med om natta. Eller sove med hjemmestrikka ullsokker i ullgarn. Høres jo helt sykt ut, men de nettene jeg sov med ulltråd fikk jeg ikke slik strekk, men de nettene jeg glemte det, så fikk jeg det iallefall.

Jeg får ikke strekk, men heller rastløse bein. Har det til vanlig og, men blitt verre.

Kan ikke strekke meg når jeg våkner om morningen lenger, får krampe med en gang. Var sånn i forrige svangerskap også, det gir seg etterhvert heldigvis.

Ikke opplevd det enda denne gangen, men de to forrige gangene. Så søkte etter kjerringråd. Og det jeg kom over, som sykt nok funket, var å knyte en ulltråd rundt ankelen og sove med om natta. Eller sove med hjemmestrikka ullsokker i ullgarn. Høres jo helt sykt ut, men de nettene jeg sov med ulltråd fikk jeg ikke slik strekk, men de nettene jeg glemte det, så fikk jeg det iallefall.
Jeg har også hørt at dette fungerer! Men ellers må man rett og slett stå på bena med en gang man opplever krampe, ikke vurder å gjør noe annet. Man er nødt til å stå på det. Har våknet med krampe i beina siden jeg var liten, og funnet ut at det er det beste! (Men dette gjelder jo da om man får det på natta når man ligger i senga)

Jeg har også hørt at dette fungerer! Men ellers må man rett og slett stå på bena med en gang man opplever krampe, ikke vurder å gjør noe annet. Man er nødt til å stå på det. Har våknet med krampe i beina siden jeg var liten, og funnet ut at det er det beste! (Men dette gjelder jo da om man får det på natta når man ligger i senga)
Sant. Når det først er kommet, så må en få satt det i gulvet og lagt vekt på det eller få dratt beinet oppover på et vis. For å få det vekk. Men et jeg skrev, var tips for å unngå å få kramper.

Får både strekk og rastløse bein, med jevne mellomrom. Litt plagsomt :smiley-bounce012

Back
Topp