Kramper i bekken

Kaffekanna

Glad i forumet
Junibollene 2023
Har i det siste hatt en del kramper i bekkenet, altså skikkelige kramper. Går fort over, og kommer plutselig, gjerne bare mens jeg sitter ned. Skikkelig rart, tålig ubehagelig, kommer som et skudd, og er ikke i livmor liksom. Ingenting som strammer seg, kjennes bare ut som leggkramper som har forflyttet seg til bekkenet. Kjempesnålt. Har opplevd det før graviditet og, men veeeeeldig sjeldent. Nå kom det nettopp to på rappen. Noen fler som har opplevd dette?
 
Har i det siste hatt en del kramper i bekkenet, altså skikkelige kramper. Går fort over, og kommer plutselig, gjerne bare mens jeg sitter ned. Skikkelig rart, tålig ubehagelig, kommer som et skudd, og er ikke i livmor liksom. Ingenting som strammer seg, kjennes bare ut som leggkramper som har forflyttet seg til bekkenet. Kjempesnålt. Har opplevd det før graviditet og, men veeeeeldig sjeldent. Nå kom det nettopp to på rappen. Noen fler som har opplevd dette?
Usikker på om det er det samme. Men jeg får stramming rundt bekkenet (ikke som rier) men kjenner det presser helt sykt. For meg er det nedpress jeg kjenner. Baby som ligger langt ned i bekkenet om presser rundt seg. Stråler til, før det slipper, og kommer tilbake igjen flere ganger. Men jeg merker det samtidig som andre bevegelser i magen, men ikke i forbindelse med kynnere nødvendigvis.

Ikke sikkert det er samme du kjenner på, men når du skrev som kramper, så fikk jeg litt en assosiasjon til nedpresset jeg sitter å kjenner på nå iallefall
 
Back
Topp