Kramper i beina:/

snuppesnellamamman

mamma med mange interesser :)
Hva var tipset kalsiumtabletter? Magnesium? Får man det på vanlig butikk eller apotek? Har våknet flere ganger på natta i det siste med at musklene under foten er i krampetrekning :/ auch! Ååeh, liker ikke disse bivirkningene av den fantastiske tilstanden vi er i :P

Ganske sikker på at det er Magnesium, selvom legen min sa jeg skulle drikke melk (og det er jo mangel på kalsium) ;)

Disse krampene gjør at at jeg ser ut som jeg er 80 når jeg går! HURRA for bivirkinger ;)

Tror det er magnesium!:) Jeg tok iallfall dette i slutten av mitt forrige svangerskap pga rastløse føtter.

Tror de selger dette i en del matvarebutikker. Som slags helsedrikk. Men har nok på apoteket og. Ellers er det et gammel kjerringråd med ulltråd knyttet rundt leggen :-)

Var på apoteket, de ville ikke selge meg noe før jeg har snakket med legen min :/ men finnes det ikke en sånn mikstur på butikken tro? Sånn ala floradixflaske ( jerntilskudd)? Ellers så var det bare å spise mye havregryn og andre grove kornvarer, peanøtter og div annen mat som det var mye magnesium i.. Sukk, skl jo ikke være enkelt ;P

Var på apoteket, de ville ikke selge meg noe før jeg har snakket med legen min :/ men finnes det ikke en sånn mikstur på butikken tro? Sånn ala floradixflaske ( jerntilskudd)? Ellers så var det bare å spise mye havregryn og andre grove kornvarer, peanøtter og div annen mat som det var mye magnesium i.. Sukk, skl jo ikke være enkelt ;P

Jeg sliter med kramper i leggen om natta.. hadde sykt vondt i natt. Fikk magnesium av moren min. Det skal hjelpe. Du kan kjøpe på helsekosten også.

Sniker...masse-masse bananer :) og strekk leggen oppetter veggen før du legger deg.

Sniker...masse-masse bananer :) og strekk leggen oppetter veggen før du legger deg.
Har holdt meg unna banan i det siste, får den framkaller sånn halsbrann :P fant flytende floradix-magnesiumtilskudd på butikken, så håper det hjelper på både leggkramper og de hissigste kynnerne :P

Back
Topp