Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det er spesielt om morgenen, rett etter jeg har våknet at jeg kjenner det. Jeg strekker ut beina i senga og vips så får jeg kramper i leggene... Skikkelig vondt og ekkelt!
Noen som opplever lignende? Hva var det nå en kunne gjøre mot sånt igjen?
Helt vanlig "komplikasjon" ved svangerskap. Jeg får kjempelett muskelkrampe i leggen bak på høyre bein, spesielt om morgenen eller når jeg virkelig strekker på kroppen.
Noe hevder at det hjelper å tilføre kroppen magnesium og kalsium. Banan er rik på dette. Eller en kan kjøpe magnesium-tyggetabletter på aboteket. Ellers sier et kjerringråd at en skal knyte rød ulltråd rundt anklene..hehe.. ikke vet jeg om det hjelper..
Jeg var veldig plaget med kramper i forrige svangerskap, og jeg hadde veldig god effekt av magnesium... Har til nå ikke hatt problemer, men har magnesiumtilskudd tilgjengelig om det skulle komme snikende...
Jeg har begynt på BIo Magnesium og det hjelper - liller ikke lenger å sparker sambo halve natta (oftest da jeg hadde mine kramper..)
ellers bruker jeg støttestrømper når jeg er på reise eller om jeg rett og slett skal gå mye og lenge..