Kramper hver natt

Kristinanaa

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Juliknøttene 2022
Aprilspirene 2025
Har plutselig begynt å få skikkelig kramper hver natt. Nå er fjerde natten denne uken at jeg våkner med kramper. :bored:
Var ikke måte på hvor mye rare graviditetstrøbler man skulle få denne gangen..
Har googlet litt, og lurte på om noen har erfaring med magnesiumolje eller krem?

Tok en magnesiumtablett før jeg la meg, men virker som jeg må prøve flere ting.

Jeg har kramper hver natt, har hatt det noen uker nå. Har prøvd ut det meste som skal hjelpe, uten noe særlig resultat.

Eneste jeg merker er at jeg har vondere og verre kramper når jeg ikke drikker nok vann :hungover: :Heartred

Jeg har kramper hver natt, har hatt det noen uker nå. Har prøvd ut det meste som skal hjelpe, uten noe særlig resultat.

Eneste jeg merker er at jeg har vondere og verre kramper når jeg ikke drikker nok vann :hungover: :Heartred
Ååh :( kjøpte sånn magnesiumspray som man kan spraye på området, desperat etter å prøve alt mulig :oops:

Hos meg var en tråd i rent ull rundt ankelen redningen. Vet det høres rart ut. Men har funket i fire svangerskap.

Hos meg var en tråd i rent ull rundt ankelen redningen. Vet det høres rart ut. Men har funket i fire svangerskap.
Må prøve det. Kjerringråd har ofte med ull å gjøre. Vondt i øret feks, så anbefales ull på øret. Vet ikke om det funker da :)

Back
Topp