Kramper etter spontanabort

H

Hårdotten

Guest
For 8 måneder siden hadde jeg en spontanabort. Hadde forferdelige kramper i en ukes tid etter det, men gynekolog sa at alt var som det skulle. Har forsatt kramper nå, selv utenfor menstruasjon, som er til tider forferdelige vonde.

Går de vekk etterhvert? Eller er kroppen min sånn nå? Vet iallfall at jeg reagerer annerledes på alkohol, og kaster opp med engang jeg blir litt "på en snurr".

Dytter denne for deg. Men tenker kanskje dette er noe å ta opp med legen, jeg har desverre ingen andre råd å komme med :-)

For 8 måneder siden hadde jeg en spontanabort. Hadde forferdelige kramper i en ukes tid etter det, men gynekolog sa at alt var som det skulle. Har forsatt kramper nå, selv utenfor menstruasjon, som er til tider forferdelige vonde.

Går de vekk etterhvert? Eller er kroppen min sånn nå? Vet iallfall at jeg reagerer annerledes på alkohol, og kaster opp med engang jeg blir litt "på en snurr".

Dette bør du få sjekket opp, for det kan være du har fått endometriose, eller en annen komplikasjon.
Det skal ikke være slik!

God bedring!

Huff.. Håper du kommer deg til legen og får sjekket hva det kan være. Jeg tror ikke det er normalt at du skal ha kramper så lenge etterpå..

Jeg ville tatt kontakt med en lege eller gynekolog, for å få sjekket om det er endometriose eller noe i den duren. Kramper såpass lenge etter tviler jeg på er normalt, og kramper mellom mensen er et at symptomene på endometriose.

Ja sjekk med legen! Gjerne en annen enn den du var hos sist. Ville tatt kontakt med gynekolog som kan undersøke deg ordentlig.

Back
Topp