Krampe =(

Junigull18

Elsker forumet
Junilykke2018
Jeg er såå lei.
Jeg får krampe under føttene og den siste uken har jeg våknet av krampe i leggen! Det er jo så vanvittig vondt! :(:shifty:

Noen som har tips?

Støttestrømper er gull!

Sliter ekstremt med det samme, men får det også inni hendene :(
Smertefult, og vanskelig å lukke bh på meg selv:p
Måtte slutte med magnesium da jeg fikk så ekstremt vondt i magen av dem :(
Magen var fin om jeg lå, eller satt i ro.
Sto jeg, eller gikk ble det vekt på magen og det var fryktelig vondt.

Kramper er pyton :hungover:

Støttestrømper er gull!

Hendene og?! Herligheten.. Syns det er gale nok med beina :sorry:

Skal blir ekstra godt å føde i enkelte situasjoner ja! Hehe.. :shy:

Jeg har tatt magnesium hele graviditeten men fikk kramper for det. Kjøpe kalsiumtabletter og fra første dagen ble de nattlige krampene borte! Det var ca. i mars. Her om dagen tok jeg ikke kalsium i et par dager og vipps var krampene tilbake! Såå vondt. Så tok kalsium igjen og de holder seg borte. Støttestrømpene jeg kjøpte har jeg ikke behøvd. Kalsium kurerte også de urolige beina jeg hadde også, genialt!

Så magnesium og kalsium er viktig. :)

Støttestrømper er gull!

Jeg får vondt i magen av magnesium fra apoteket, men jeg er avhengig av å ta magnesium for jeg får migrene uten, så fant til slutt noen fra Solaray som selges på de fleste helsekoster blant annet, og mange nettbutikker. Den blir jeg ikke dårlig i magen av :) kjøper stooor dunk. Tar hver dag hele året. MEN om jeg tar to piller blir det løs avføring. Så bare en. Men jeg er helt avhengig av den. En bieffekt var at før jeg begynte å ta magneisum hadde jeg forferdelige menssmerter og PMS, men med magnesium forsvant begge deler!

Så anbefaler å lete/prøve til du finner noe du ikke får vondt i magen av. Floradix har en flytende variant også.

Last edited:
Å spise banan hjelper. Keg våkner også med krampe i leggen :(

Krampe i leggene er grusomt! Særlig å våkne av det, kjennes jo ut som hele leggmuskelen er på vei til å rives av. :eek: Håper magnesium og kalium hjelper!

Har heldigvis ikke vært så plaget med det nå, men var fryktelig plaget for noen år siden. Hjalp med tilskudd. :)

Har hatt en del krampe under føttene, i tærne og sånt hittil i svangerskapet. Men nå har jeg plutselig våknet flere netter av krampe i hofta! Hvordan tøyer man ut der, liksom?!!

Back
Topp