• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Krampe!

ostekake

Glad i forumet
MAI 2013
...i leggen!

Våknet med skikkelig krampe i leggen i dag, og er fortsatt støl. Får det hver gang jeg strekker meg i både legger og under foten :( Flere som sliter med det?

Åneei! Det er skikkelig ubehagelig! Eg er ikkje plaget med det.. hender eg får det men då er det over like fort som det kom :p

Åååå, det er vondt.. Har ikke fått det så angt. Hørt at de kan hjelpe å a magnesium..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Heldige dere er da :p Selve krampen går over med en gang på meg også, men sitter liksom der og "truer" lenge etterpå likevel :(

Hadde min første krampe forrige uke, fysj så vondt. Fikk tatt den omtrent med en gang men leggen verket jo hele dagen... :-( Var mye plaga i første svangerskap og ikke hatt det siden....
Samme her.. Hadde kramper og halsbrann hver natt hele natta de siste 3 månedene tror jeg :(

Jaaa! Jeg våknet med min første krampe i natt. Klarte aldri strekke ut, så den kom tilbake 2-3 ganger. Fyflate så vondt. Men merker ikke noe nå da.. :)

Kramper er forferdelig vondt, jeg har det relativt ofte i tærne. Og av og til i leggene.

*BANKIBORDET* krampe har jeg ikke hatt :-D

jeg hadde krampe i leggene/begge to, nått til i går. hadde det flere ganger i løpet av natta. jeg hadde vondt/støl i hele går. er det noe vi kan gjøre for å unngå krampe? jeg fikk det hver gang jes strakk på bena :s

Det sliter jeg med sånn når jeg ikke er gravid også :( og at det strammer under foten. Kjempe vondt

Huff, er veeldig glad jeg ikke har problemer med krampe! Høres ikke noe godt ut!

Fy som jeg gruer meg til de slår til her... Hatt ett par iløpet av svangerskapet, men ikke som de 2 andre gangene

Back
Topp