krampe tak i magen?

vevina

Forumet er livet
hvet det er normalt å ha mens murringer osv når man er gravid, men av og til får jeg sånne "tak" nederst i magen som kjempe sterke mens smerter, som gjør ganske vondt, også gir det seg igjen.

flere som har det sånn??
har ingen tegn på noen blødning

ORIGINAL: vevina

hvet det er normalt å ha mens murringer osv når man er gravid, men av og til får jeg sånne "tak" nederst i magen som kjempe sterke mens smerter, som gjør ganske vondt, også gir det seg igjen.

flere som har det sånn??
har ingen tegn på noen blødning

det er helt normalt, jeg hadde dette ta jeg var like langt som deg, det er bare livmora som vokser om du leser om uke 5 hva som skjer i magen er det svært vanlig med store krampetrekk i magen.

har hatt det jeg også, kjempe vondt[&o] blør ikke jeg heller, så får håpe det ikke er noe annet enn normale svangerskapsting[;)]

det har jeg også til tider, kjennes ut som jeg har skikkelig magekrampe...men er bare livmoren som strekker seg, for den blir jo litt slappere og jobber med å bli mer tøyelig til den lille skal vokse seg stor og sterk

phu ok, takk, ble litt roligere nå.
ble litt bekymret når det gjorde så vondt, trodde ikke det skulle være sånn.

godt å ha en plass som dette da[:)]

Har det jeg også! Det gjør ikke så innmari vondt, men kjenner til det liksom.. I dag hadde jeg krampelignende smerter i ryggen også. DA ble jeg redd, men så tenkte jeg bare gode tanker og vips så var det over igjen[:)]

Jeg tenker at alle disse smertene er gode tegn jeg. Magen vokser og strekker seg for at de lille gullene våre skal ha plass til å vokse[:)]

ORIGINAL: Mollå

Har det jeg også! Det gjør ikke så innmari vondt, men kjenner til det liksom.. I dag hadde jeg krampelignende smerter i ryggen også. DA ble jeg redd, men så tenkte jeg bare gode tanker og vips så var det over igjen[:)]

Jeg tenker at alle disse smertene er gode tegn jeg. Magen vokser og strekker seg for at de lille gullene våre skal ha plass til å vokse[:)]

Signerer deg[;)][:)] for det tenker jeg også hver gang jeg kjnner att krampa tar meg[;)]

Ååååååjaaaaa...Sitter å har det akkurat NÅ,faktisk[:(] Kjempe vondt!! Men merker hvertfall at det er noe der[:)]

Back
Topp