Krampe i rompen!!!!

Bellevue

Glad i forumet
Har så sinnsykt vondt i ræva når jeg kjører bil.  Høyre foten.  Kjennes ut som jeg nesten får krampe i rompemusklaturen...  Blir ikke bedre av å strekke ut, det er heller ikke noe godt å gå etterpå.  Kjenner det i lengre tid etter det skjer også...

Noen som har opplevd noe lignende???  Håper dette ikke er et tegn på noe seriøst!![;)][;)]

Hvis jeg forstår deg rett, tror jeg at det er liknende kramper jeg får hvis jeg sitter for lenge. f.eks hvis jeg kjører bil i en halv-time eller mer.. Ikke noe godt.. det er vel ikke så mye å gjøre med det.. Prøver å strekke litt på meg og gøre det beste ut av det... (usj.. skal kjøre bil i 2 1\2 - time i morra.. [:'(])

ORIGINAL: AB

Hvis jeg forstår deg rett, tror jeg at det er liknende kramper jeg får hvis jeg sitter for lenge. f.eks hvis jeg kjører bil i en halv-time eller mer.. Ikke noe godt.. det er vel ikke så mye å gjøre med det.. Prøver å strekke litt på meg og gøre det beste ut av det... (usj.. skal kjøre bil i 2 1\2 - time i morra.. [:'(])

Høres likt ut ja... Kjipt da...Kjører bil i opptill 2-3t de dagene jeg er på jobb...  Får gjøre det beste ut av det ja!  Håper det ikke blir verre!!!
Takker!

Kan også høres ut som det er en bekkenløsning på vei?

ORIGINAL: 2gang

Kan også høres ut som det er en bekkenløsning på vei?

Offamei!!! Har lite lyst på det!!!! [:@][:@]

Back
Topp