Krampe i leggen?

trla

Andre møte med forumet
Flere som har fått krampe i leggene? Husker jeg hadde dette i forrige svangerskap, men tror ikke det var så tidlig som nå :O

Har hatt tendens til det ja. Sist prøvde jeg et kjerringråd som virket faktisk, og det var å knyte en ulltråd rundt hver legg på natta. Rare greier, men slapp krampene da!

Last edited:
Hadde det senere i mitt forrige svangerskap. Det hjelper å ta magnesiumtilskudd og bruke støttestrømper :)

Drikk nok vann :D

I mitt første sv.skap slet jeg med det i siste trimester...

Disse 6 andre gangene har det vært første tegn på at jeg har vært gravid... Er bedre de dagene jeg drikker nok vann, og melk... Men hvis jeg ikke gjør det, sliter jeg som bare det fra i 7-8 tiden på kvelden til 12-1 om natten...

Tok kal-mag i første sv.skap.. Og det hjalp veldig:)

Magnesium hjelper. Måtte ta det i første sv.skap :)

Jeg har ikke hatt det i de andre svangerskapene, men denne gangen har jeg hatt kramper i høyre legg støtt.

Har hørt at å tøye leggmuskulaturen skal være bra mot krampene :)
Hadde en god del kramper i leggene de to forrige svangerskapene. Men det som utløste det hos meg var at jeg tøyde leggene.. Veldig rart, følte behov for å strekke ut hele tiden, og i det jeg prøvde satt krampene igang

Hadde en god del kramper i leggene de to forrige svangerskapene. Men det som utløste det hos meg var at jeg tøyde leggene.. Veldig rart, følte behov for å strekke ut hele tiden, og i det jeg prøvde satt krampene igang

Samme med meg, jeg strakk ofte ut beina midt på natta så da vekket jeg mannen min å ba han om å massere. Grusom med kramper!

Har ikke fått nå men det kommer vell sakte men sikkert har hatt det i alle svangerskap så skal være veldig heldig hvis d ikke kommer i dette...:)

Hadde forferdelige kramper sist, våknet hver natt med smerteskrik og måtte slå bena i veggen for å få de til å gi seg. Har ikke fått det enda, håper det holder seg sånn. Men husker ikke når det begynte sist

Grøss. Husker det fra de forrige gangene! Verst da vi var i Syden. Kramper og urolige ben er helt forferdelig.

Hjalp med en flaske iskaldt vann eller varmeflaske undee leggene. Stakkars mannen masserte til han også hadde vondt

Back
Topp