Krampe i leggen

Hær også! Grusomt! Hadde aldri hatt krampe før jeg ble gravid, så ble en smule redd første ganga;) men ja, magnesium og masasje har hjulpet. En god unnskyldning til å få mannen til og kna litt ekstra;)

Dere som tar magnesium, tar dere morgen eller kveld?? Fikk ordnet meg det i går ettersom at den siste uken har vært preget av veldig urolige ben/kramper:-P glemte å ta både i går og i dag da, dumme dumme meg :-P

Dere som tar magnesium, tar dere morgen eller kveld?? Fikk ordnet meg det i går ettersom at den siste uken har vært preget av veldig urolige ben/kramper:-P glemte å ta både i går og i dag da, dumme dumme meg :-P

Jeg tar magnesium om kvelden. Hvis det er om natta du får kramper ville jeg vel tatt det om kvelden.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg prøvde med magnesium for å bli kvitt leggkrampene, men fikk isteden halsbrann fra h*lve**e!! Så jeg tar heller en leggkrampe i ny og ned :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Spurte på apoteket når jeg skulle ta, og fikk beskjed om at det ikke hadde noe å si. Så jeg tar om morgenen sammen med vitaminer og omega3 :)

-Fra appen-

hjelper for meg også å drikke mye vann ila dagen. Har vært kjempeplaget, men de dagene jeg får i meg nok væske så virker det å være årsaken :)

Sent from my iPhone

For meg har det fungert å drikke mer melk :) Jeg våknet av kramper hver gang jeg strekte ut foten min i søvne, men det ga seg relativt raskt når jeg presset helen ned og tærne opp om dere skjønner.. Spurte jordmor om jeg burde ta magnesium for å bli kvitt krampene, og da sa hun at jeg kunne prøve å drikke mer melk, og etter jeg begynte å drikke mer melk (drakk fra før ca 1glass daglig) har jeg ikke opplevd å våkne av kramper lengre :)

Har ingen plager, bortsett fra disse krampene i leggene. Skjer som regel om morgenen når jeg våkner og skal strekke litt på kroppen. Har nesten tilvendt meg til å strekke forsiktig slik at det ikke blir kramper :P
Har også begynt på magnesium tabletter, tror det hjelper litt i allefall.

Back
Topp