krampe i leggen

Spire 2017

Flørter med forumet
noen andre som har fått det, hvor langt på vei var dere? kjente det første gangen i dag er 13 uker i dag..kjende det ikke så tidlig som dette med første mann.

Huff, føler med deg! Jeg har ikke fått det enda, men var veldig plaget de to andre svangerskapene. Du kan prøve et tilskudd av kalsium+magnesium, det hjelper mange. Har også lest at man kan knyte en ulltråd rundt leggen, men det har jeg ikke prøvd..hehe

*dårlige minner*

Har ikke fått det enda men husker jeg var så plaget med det sist gang! Men det var ikke før ganske på slutten tror jeg... Jeg gjorde ikke noe spesielt for å få det bort men AU det er så vondt!!!!!!! Håper du slipper å være plaget med det lenge! 

Tjolahopp skrev:
Huff, føler med deg! Jeg har ikke fått det enda, men var veldig plaget de to andre svangerskapene. Du kan prøve et tilskudd av kalsium+magnesium, det hjelper mange. Har også lest at man kan knyte en ulltråd rundt leggen, men det har jeg ikke prøvd..hehe

Samme har jeg hørt å

Urk, ja det er noe dritt! Jeg har også begynt å få det nå, i uke 14, fikk det ikke så tidlig med førstemann nei! Glemmer aldri den ene natta da jeg hadde krampe bak i leggen på den ene foten, og foran på den andre, på en gang! Klarte jo ikke å strekke ut riktig på begge beina, så jeg føyk opp av senga og gaulte på mannen for hjelp!

Har heldigvis sluppet unna enn så lenge, huskker min søster var plaget av det mot slutten av svangerskapet, det så helt gjævlig ut får å si det rett ut....Håper det gir seg fort for deg.

Jeg fikk krampe i leggen da jeg gikk med datteren min. Fikk det en gang og da var jeg vel ca 6-7 mnd på vei.

Fikk det på slutten sist jeg også. Hadde god effekt av kalsium + magnesium iallefall selv om jeg ikke ble helt kvitt det.. Har ikke merka noe enda.

Jeg har antydninger til det nå, dvs. det blir ikke veldig krampe, men mer krampte-stikninger som kan sitte i ganske lenge!

Back
Topp