krakilsk liten gutt

Apeloffen

Forumet er livet
heia

min lille Elias er blitt helt krakilsk når han skal ha pupp.. han river og sliter i puppen, lager MASSE rare lyder og høres rett og slett forbanna ut.[8|] han tar puppen ut av munn sin og begynner å demonstrere...[&:] jeg gir han puppen igjen, og han fortsetter og rive og lage lydene sine etter ett par slurker. Så når han får pupp så spiser han i va 7-8 minutter, så vil han ikke ha mere.... Dette skjer de fleste gangene han skal ha pupp nå. Han spiser ellers som en gud når han får flaske.....

What to do??? vil jo amme guttn.......
 
Kjøp deg pumpe, og gi mm på flaske. Det måtte jeg gjøre!
 
Ja, jeg blir vell nødt til å gjøre noe sånt ja... Skulle da tro han ville like puppen bedre enn flaska... menmen, er vell han som bestemmer[:D]
 
[:D]hei,da jeg ammet fikk vi vite at baby helst ikke skulle ha flaske før den var ca 3 uker.Dette kom av at det er to forskjellige sugeteknikker,og det er mye enklere å drikke av flaske.Baby må jobbe mer for å få i seg maten når det er "rett fra kilden"Babyer er ganske smarte og lærer fort hva som er mest lettvint.[:D]
 
Ja, synes nesten synd i han sånn sett.. Er nødt til å gi han morsmelkerstatning av og til, og da må han jo få flaske. Også har jeg brukt skjold endel pga såre brystvorter, og det hjelper vell ikke akkurat på sugeteknikken... Er ferdig me skjoldene nå da.. Må vell bare fortsette å tvinge han litt på puppen.. Så får vi se hva som skjer..
 
Back
Topp