Kragerø!

Turkisdilla

Elsker forumet
Junibarna 2019
Tips til hva man MÅ få med seg/kan gjøre der... (lørdag til søndag)

Schæstepar og en liten snuppelure (4 mnd)...

ORIGINAL: someone

jomfruland i pent vær [:D] / båttur i skjærgården

Thanx.. (har vært der, men det er maaaange år siden, så husker ikke hvordan det så ut) X fingrene for pent vær:)

Fler?

Kragerø er dødt!! Ingenting å finne på her..
Men som ho andre sa, Jomfruland... Eller skjærgården generelt. Ellers er det ikke annet å gjøre enn å gå å kikke i butikker.. Hurra..

ORIGINAL: smash

Men som ho andre sa, Jomfruland... Eller skjærgården generelt. Ellers er det ikke annet å gjøre enn å gå å kikke i butikker.. Hurra..

*snufs*

vi som bare skulle dra et sted.. Har bestilt hotell alt.. vell.. Noen tips til BRA steder å spise (ikke tenk på pris og ikke KUN sjømat)

Må dessverre skuffe deg ang. Kragerø som "by"..
Kragerø har en nydelig skjærgård, men da er du avhengi av båt..
Er meldt sol imorgen, men vind. Kan ta ferja ut til Jomfruland.. Det er utrolig nydelig der ute.
Ellers er det endel liv der om sommeren (når alle Oslofolka okkuperer)..
Kan nevne Gunnarsholmen, er en koselig liten plass..

Lanternen, Admiralen.. Er det jeg kommer på av utesteder akkurat nå

ORIGINAL: Turkisdilla

ORIGINAL: smash

*snufs*

vi som bare skulle dra et sted.. Har bestilt hotell alt.. vell.. Noen tips til BRA steder å spise (ikke tenk på pris og ikke KUN sjømat)

vi spiste på el paso sist jeg var i kragerø. hvis en liker litt meksikansk stil på maten så syns jeg det var godt..

Er det ikke et sånn utendørs svømmebasseng der et sted? Som sikkert er deilig om været er bra.

Jeg syns det er god mat på Onkel Oscar, jeg[:D]

Og ang Jomfruland så er det mitt sommerparadis (har hytte der).
Ta båten ut på morningen og retur ettermiddag eller kveld. Kjempe fint å gå ut, se på kuer, spise på kafeen, gå opp i gamle fyrtårnet.

Back
Topp