KRAFTIGE vonde kynnere?

Madebyme

Betatt av forumet
Hei fine damer :Heartpink
Har slitt med kynnere siden uke 18, men idag har kynnerene blitt så vonde, samtidig kjenner jeg det godt i livmor og rygg... De kommer vel med ca 8min mellomrom. Er i uke 26+4. Noen andre med samme problem eller burde jeg kansje ringe føden? Er redd for at de skal bortkaste unødvendig tid på meg:facepalm::nailbiting:
 
Hei fine damer :Heartpink
Har slitt med kynnere siden uke 18, men idag har kynnerene blitt så vonde, samtidig kjenner jeg det godt i livmor og rygg... De kommer vel med ca 8min mellomrom. Er i uke 26+4. Noen andre med samme problem eller burde jeg kansje ringe føden? Er redd for at de skal bortkaste unødvendig tid på meg:facepalm::nailbiting:
Ville ringt føden, så kan de ta en avgjørelse ❤️
 
Ja har ringt, fikk beskjed om å komme med en gang, så er på vei dit nå:happy: litt nervøs....
Så bra at det blir fulgt ordentlig opp!! Krysser fingrene for at det går bra!! :Heartbigred Hold oss oppdatert?
 
Her er det premature rier!:smiley-angry017 Holder dere oppdatert :Heartred
Ånei!! Men har sett at flere har fått stoppet de! Blant annet 2 i november gruppa. Håper de klarer det hos deg også! Masse lykke til. Jeg tenker på dere ❤❤❤
 
Her er det premature rier!:smiley-angry017 Holder dere oppdatert :Heartred

Godt du ringte og fikk komme inn ❤️
Lykke til, vi krysser fingre og tær for at de får stoppet de og at lille får bli i magen i mange flere uker ❤️
 
SÅ bra at du ringte føden! Håper alle som leser dette skjønner at det er FULT lov å ha ekstremt lav terskel for å ringe føden❤❤ ring ring ring! Aldri skal du føle på at ein er til bry, uansett om ein møter ei sta hissig jordmor som skulle meine det.

Og håper så inderlig dei får stansa riene dine og holde baby inne ❤❤
 
Åh! Lykke til, håper de har fått hjulpet deg nå og at du sover så godt du kan ♥️♥️
 
Oi, lykke til :Heartred håper de får stoppet riene og at alt går bra!
 
Åj.., så bra du ringte! Og masse lykke til der inne:Heartred. Håper alt går bra og at baby blir boende inni magen. En oppvekker for alle oss andre som eventuelt skulle havne i samme situasjon. Klem til deg:Heartred
 
Masse lykke til❤️ Og så bra at du valgte å ringe føden. Har fulgt med flere fra November som har vært lagt inn, og der har de klart å stoppe det. Forhåpentligvis går det like bra for deg❤️
 
Veldig bra du ringte! Et godt eksempel på hvor viktig det er å heller ta en tlf for mye enn for lite. Masse lykke til, og håper baby vil holde seg inni magen din lenge enda:Heartred
 
Masse lykke til! Krysser alt for at de skal klare å stoppe det, bra du ringte inn:Heartred
 
Ojda! Enda godt du ringte! Håoer de får stoppet det og slt er bra med dere begge
Sender en klem
 
Back
Topp