Kraftige plutselige stikk i skjeden....

Mess

Blir kjent med forumet
Er det noen andre som har opplevd dette? Evt vet hva det er? Prøvde å søke litt om det og det jeg fant er at det er tegn til modning...er ikke dette litt tidlig??

Jeg har også opplevd dette.
Nevnte det til JM sist jeg var hos henne, men hun sa det kunne være en soppinfeksjon eller en UVI. Ikke vet jeg.... :(
....jeg har ingen av delene, så vet ikke hva det kan komme av, desverre :(
Hvor langt er du påvei?
Håper noen med litt erfaring kan svare deg :) 1.gangs her... <3

Hmm..hun sa det ja.... Jeg har hatt urinveisinfeksjoner 4 ganger til nå, men var hos legen idag og sjekket meg og hadde ikke det nå...og soppinfeksjon skal jo klø og lukte... :-/ 

Litt merkelig da...men da er det ikke bare meg iallefall! Det er vel en naturlig forklaring...får se om noen andre vet noe :)

Har også hatt noen stikninger, suns å huske det fra sist svangerskap også. Er nok kroppen som forbereder seg :)

Har hatt det selv.
JM sa det var bare kroppen som jobbet mot de nstore oppgaven,fødslen.
Sa også at om det skjedde ofte,skulle det undersøkes.

LinnChris skrev:
Har hatt det selv.
JM sa det var bare kroppen som jobbet mot de nstore oppgaven,fødslen.
Sa også at om det skjedde ofte,skulle det undersøkes.

Sa hun noe om hva "ofte" betød? Jeg har også dette til tider. Ubehagelig, men synes å huske jeg hadde det sist også. Trodde det var lillemor som sparka akkurat der jeg...

Jeg har også det. Kan gå dager mellom hver gang det skjer, men idag har det stikket mye oppi der. Har hatt det i alle mine svangerskap, men kan ikke huske å hatt det så tidlig.

Tror dette er ganske normalt. Har hatt det i begge mine svangerskap. Begynte senere i dette svangerskapet enn i det første. Har vel mest sannsynlig med veksten å gjøre. Ganske ubehagelig.

samme her...laget en tråd om det selv for litt siden faktisk!

veldig ubehagelig !
her kommer d hver dag.....håper d er modning jeg da, så kanskje denne snuppa kommer ut av seg selv :)

samme her...laget en tråd om det selv for litt siden faktisk!

veldig ubehagelig !
her kommer d hver dag.....håper d er modning jeg da, så kanskje denne snuppa kommer ut av seg selv :)

jeg og har det endel... men jeg har verken sopp eller uiv,,, har hatt uiv endel nå men det bare svir... stikker ikke slik som dette.. Sopp skal vell klø og lukte...

Stikk som går fra skjeden og oppover er limoren som vokser<3 Vondt, veldig ekkelt og ubehagelig, men prøve å tenke positive smerter for det er limmemann/mor som vil ha mer plass<3<3

Back
Topp