Flere som har hatt el har kraftige murringer? Jeg er 13+6 og kjenner det godt, føles som det sitter i eggstokkene og bak i korsryggen. Har hatt lite av det siste par-tre ukene, men innimellom er det ganske intenst selv om det ikke varer så lenge.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du sikker på at det ikke er bekkenløsningssmerter? Det kan kjennes litt som murringer av og tilFlere som har hatt el har kraftige murringer? Jeg er 13+6 og kjenner det godt, føles som det sitter i eggstokkene og bak i korsryggen. Har hatt lite av det siste par-tre ukene, men innimellom er det ganske intenst selv om det ikke varer så lenge.
Er du sikker på at det ikke er bekkenløsningssmerter? Det kan kjennes litt som murringer av og til![]()
Jeg trodde jeg hadde vondt i korsryggen, men det viser seg å være bekkensmerter. Går til en kjempeflink fysioterapaut og lærer så mye nyttig!Oi, har mye ryggvondt og litt sånn strekk og verk i lysken. Men følte jeg hadde noe bekkengreier tidligere også. Var litt vanskelig å ligge, så det kan jo tenkes. Kan sånne plager komme og gå?