Kraftige menssmerter

lille lou

Elsker forumet
er det noen av dere som har vært plaget av det tidlig i svangerskapet?
Et par tre ganger i det siste har jeg lagt og vridd meg på badegulvet med skikkelige menssmerter.
Er det vanlig, eller bør jeg bli bekymret? 

var også plaget med det de første mnd...er nok helt vanlig[:)]
blir det for ille kan du trygt ta paracet under hele svangerskapet!

Takk for svar.[:)] Føler meg gaske rolig til vanlig, men må innrømme at skumle tanker
om sa og lignende kommer snikende når det er som verst.
Det er supert å høre om andres erfaringer. Blir roligere da[;)]

jeg og hadde mensen smerter de første månedene..

Hadde også skikkelig menssmerter en uke ca rundt uke 5-6 men dette gikk over.. Trodde egentlig jeg skulle få mensen ( visste ikke da at jeg var gravid) men den kom jo ikke..

Jeg gikk med mens-smerter de første fire mnd. Før jeg viste at jeg var gravid trodde jeg at det var mensen som kom. Og etterpå fortalte jordmor meg at de smertene kom fordi livmoren vokste.

ja.. det var grunnen til at eg ikkje trudde eg var gravid, smertene.. når eg bjøndte å lure var det avdi eg hadde hatt store smrter i over to veker, etter at mensen skulle ha kome.. trur det er ganske vanleg ja, men kan uansett vere greit å snakke med lege/jordmor om det dersom det e veldig plagsomt..:)

Jeg har også vondt i magen innimellom. De første ukene hadde jeg veldige menssmerter, men nå begynner det å komme sjeldnere. Og jammen bli man bekymra da også. Begynte plutselig å tenke på om det er normalt at smertene forsvinner igjen!

I allefall trenger du ikke bekymre deg for magesmertene så lenge du ikke blør. Det er visst normalt!

Klem, m

Bertyggende lesning dette her[:)] Takk for alle svar.
Rart hvor mange tanker som melder seg innimellom.
Derfor er det så flott at vi har hverandre[;)]
Lykke til til alle sammen
Klem.

Jeg hadde sterke menssmerter spes murring i ryggen. Det varte ut til ca uke 10. Så det er normalt, selv om det ikke føles så normalt.

Back
Topp