kraftige mensmurriner

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
og små stikkinger i magen... murringen er på begge sidene der med trusekanten...
flere som har det sånn?

Ja, har hatt det et par ganger, igrunn blitt veldig nervøs når dem har kommet,

Men så har jeg satt meg ned å prøvd åta det heeeeelt med ro, å da har dem roet seg, eller iallefall ikke blitt noe verre.
Fikk høre at det er fordi det vokser å strekker hele tiden.

Vet man kan ha det sånn uten at det er noe farlig,men med din historie ville jeg ringt og hørt med føden tror jeg.. sier ikke at det er noe farlig,men ville ringt for sikkerhets skyld. :)

jeg har ringt...og ble bare mer urolig...kunne være tegn til infeksjon...eller at det var noe på gang hos den ene som mister vannet...spurte om jeg kunne komme inn i morgen, men hvis det ikke ble værre så fikk jeg bare vente. har time på tirsdag...
derfor jeg spør om det er flere som har kraftige mensmurringer på siden...så jeg kan roe meg ned litt...

Oi, tror jeg skremmer deg for jeg hadde sånn i starten av riene på førstemann:(

krysser fingrene for det beste og at det bare strekker seg.

husker forresten at jeg hadde mensmerter når jeg skulle hatt mens m førstemann, var skuffa over at de ikke forsvant når jeg hadde mensen...

Vil ikke si jeg har kraftige murringer, men nok til at jeg daglig tar meg i å beskrive mageaktiviteten med at jeg har murringer. Stadig noe som tøyer, bobler og strekker(<- spesielt ved raske bevegelser).

Tenker masse på dere! Leste nettopp på en anna tråd om ei som begynte ferden med to i magen, men som har en igjen, tror det var ei fra April eller Mai 2013. Så håpet er ikke ute! Håper virkelig dette ordner seg<3

jeg har ringt...og ble bare mer urolig...kunne være tegn til infeksjon...eller at det var noe på gang hos den ene som mister vannet...spurte om jeg kunne komme inn i morgen, men hvis det ikke ble værre så fikk jeg bare vente. har time på tirsdag...
derfor jeg spør om det er flere som har kraftige mensmurringer på siden...så jeg kan roe meg ned litt...

Skjønner du blir urolig,og var ikke meninga å gjøre deg mer bekymra,men vil bare minne deg på at du kan ringe dem uansett :)

Jeg har ikke hatt murringer utenom rier,så kan ikke berolige deg så mye heller dessverre.

Jeg hadde voldsomme mensmurringer i kveld, klarte ikke å stå og var like vonde når jeg satt.. Gikk over etter en tid, men var sikker på at det var noe alvorlig feil.. Føltes også ut som jeg blødde skikkelig, så gikk på do og der var det ikke noen antydning til noen blødning.. Tror det er helt normalt, men skal til jordmor kl 11 i morgen, så kommer til å spørre da.. Tror bare vi gravide kjenner strekninger og voksesmerter veldig forskjellig.. Oppdaterer deg i mårra!

Jeg har hatt menssmerter noen ganger I det siste. Konstant mensverking på en måte. Har gått over etter ei stund, men blir litt skeptisk.
Tenker mye på deg, og håper på positive nyheter fra deg:)

Jeg har hatt menssmerter noen ganger I det siste. Konstant mensverking på en måte. Har gått over etter ei stund, men blir litt skeptisk.
Tenker mye på deg, og håper på positive nyheter fra deg:)

Det kan være livmora dom strekkes, men i mine sv. Skap har heg lun hatt skikkelig mensmurring helt i begynnelsen og på slutten som en del av modningen. Vær obs på feber, kraftigere smerter og regelmessige tak. Sender deg masse gode klemmer!!!!!!

HELT UTROLIG AT DU IKKE FIKK KOMME INN!!!! :@

Når d er sagt så hender d at jeg har slike murringer og, men jeg er jo ikke i den situasjonen du er i!
Forrige fødselen min startet og med mensmurringer/luftsmerter.

ikke dere som gjorde meg urolig, men sykehuset...

smertene er ikke så intense som i går, men murringen er der enda... så håper det holder seg slik til i morgen!

Kan du ikke ringe og spørre om sjekk en gang til? Si du er skikkelig bekymra.

Back
Topp