i går begynte jeg å få kraftige mensensmerter nede i korsryggen, som har tatt seg opp i løpet av natten. konstante smerter. I natt var jeg også sikker på at jeg hadde en rie, om det er mulig? hele magen strammet seg som ved kynnere. ryggsmertene ble enda mer intense for en periode i tillegg til at det gjorde vondt «fremme». gikk over etter ett lite minutt, ikke hatt noe etterpå med mindre jeg har sovet igjennom det å ikke våknet.
tok også en gynekologisk undersøkelse på meg selv i går, og livmortappen kjentes veldig høy ut. selvom jeg kjenner liv å får respons ved berøring har frøkna vært mye roligere det siste døgnet..
førstegangsfødende i uke 36, så jeg er litt fjern på hva som kan være tegn på fødsel å når man skal kontakte føden for bekymring. ønsker selvfølgelig ikke prematurfødsel, det hjelper heller ikke på at samboer er i karantene
noen som har opplevd lignende?
tok også en gynekologisk undersøkelse på meg selv i går, og livmortappen kjentes veldig høy ut. selvom jeg kjenner liv å får respons ved berøring har frøkna vært mye roligere det siste døgnet..
førstegangsfødende i uke 36, så jeg er litt fjern på hva som kan være tegn på fødsel å når man skal kontakte føden for bekymring. ønsker selvfølgelig ikke prematurfødsel, det hjelper heller ikke på at samboer er i karantene
noen som har opplevd lignende?