Jeg har alltid kunne kjenne eggløsningen (en av grunnene til at jeg har brukt p-piller selv uten partner) men nå etter siste fødsel har det blitt helt ekstremt.. Har nå hatt vondt siden i natt og har gått krokbøyd i hele dag.. Endelig kom mannen hjem og jeg skulle slappe av på sofaen men jeg klarer jo ikke det en gang for det gjør så vondt.. Har forsøkt smertestillende (som tidligere har hjulpet før siste graviditet..) men ikke hatt særlig effekt av det.. Begynner å lure på om jeg kan ha fått cyster på eggstokkene eller noe for jeg har virkelig vannvittig vondt! Hadde det ikke vært for at jeg visste at jeg har eggløsning så kunne jeg trodd det var blindtarmsbetennelse for SÅ vondt er det faktisk..
Andre her som har sterke eggløsningssmerter eller cyster på eggstokkene og kan komme med erfaringer/råd? Skal komme meg en tur til legen for sjekk, men er usikker på hva legen kan gjøre? Skal jo begynne å jobbe snart og vil ikke klare å jobbe med slike smerter.. Er sykepleier på natt og jobber mye alene og da er det liten nytte i meg som ikke klarer verken sitte, gå, stå eller ligge særlig lenge av gangen.. Ikke klarer jeg å bære så mye heller når jeg har så vondt.. Går ikke på p-piller nå og hadde håpt å slippe unna for har putta i meg hormoner i åresvis og nå har mannen sterilisert seg så sånn sett ikke "behov" for p-piller...
Andre her som har sterke eggløsningssmerter eller cyster på eggstokkene og kan komme med erfaringer/råd? Skal komme meg en tur til legen for sjekk, men er usikker på hva legen kan gjøre? Skal jo begynne å jobbe snart og vil ikke klare å jobbe med slike smerter.. Er sykepleier på natt og jobber mye alene og da er det liten nytte i meg som ikke klarer verken sitte, gå, stå eller ligge særlig lenge av gangen.. Ikke klarer jeg å bære så mye heller når jeg har så vondt.. Går ikke på p-piller nå og hadde håpt å slippe unna for har putta i meg hormoner i åresvis og nå har mannen sterilisert seg så sånn sett ikke "behov" for p-piller...