Kraftig puls!

Bruker187cat

Forelsket i forumet
Det dunker sånn i kroppen. Kan f.eks ikke sove på rygg for jeg kjenner pulsen min så sykt godt! Når jeg sitter/ligger i sofaen også..

Noen andre som opplever dette, og hvorfor er det slik??

Ja har slitt veldig med dette i tillegg til høy puls. Ikke godt men ikke farlig. Dette er fordi vi har mere blod i kroppen nå. Her hjelper det å ikke drikke ting med sukker og koffein. Kaffe er hvertfall det aller værste her pluss mye søtt. Har hvilepuls på 90 og kjenner det dunker i ørene.

Jeg opplever det samme selv om jeg drikker ikke kaffe eller koffein drikke. i tillegg til det så sliter jeg med å puste lett, Pusten min er tungt. Snakket med legen men kan sa det er på grunn av bold mengde i kroppen. Dette er ubehagelig også, håper at det går fort over.

Jeg merker at pulsen blir sterkere i magen, rundt navlen..:) det gjorde den forrige gang også, og er helt normalt :) husker jeg lå og kikket på magen for å se etter bevegelse, og magen hoppet som bare det pga pulsen..:p

Målte nettop pulsen i 1 min og den var på 90.. Og nå har jeg ligget på sofaen en time..
Ikke rart vi blir slitne, er jo en puls som tilsvarer å gå raskt.. Hmm..
Ekkelt å kjenne at det dunker sånn!
Men bra det ikke er noe farlig da, ubehag kan vi jo leve med :p

min ligger på ca 84 nå kjente jeg.. og jeg ligger helt i ro og slapper av på hotellrommet.. så ikke noe fysisk aktivitet her heller, men likevel ganske høy puls.. :p tjohei! :D

Jeg merker at pulsen blir sterkere i magen, rundt navlen..:) det gjorde den forrige gang også, og er helt normalt :) husker jeg lå og kikket på magen for å se etter bevegelse, og magen hoppet som bare det pga pulsen..:p

Det samme her også..

Jeg prøver å kjenne etter liv men eneste jeg kjenner er pulsen min :P husker at jeg etterhvert kjente pulsen i hele kroppen med de to andre. Har ikke så høy hvilepuls (rundt 60), men skal ikke gjøre mye før den spretter i taket.

Jeg hadde nesten 100 her en kveld, da hadde jeg ligget i sengen lenge :o

Jeg prøver å kjenne etter liv men eneste jeg kjenner er pulsen min :P husker at jeg etterhvert kjente pulsen i hele kroppen med de to andre. Har ikke så høy hvilepuls (rundt 60), men skal ikke gjøre mye før den spretter i taket.

Ja det er det jeg også gjør, konsentrer meg til 1000 for å kjenne etter liv, men kjenner jo bare min egen puls :( Årh! Dunker og dunker i hele kroppen!! Slitsomt!! :p

Jeg også har det sånn! Høy puls og andpusten av ingenting. Har ikke målt hvilepulsen min, men jeg kjenner den dunker hardt nesten hele tiden. Nesten litt ekkelt syns jeg..
Så det er altså bare pga økt blodmengde?

Ja etter det jeg har googlet er det økt blodgjennomstrømning og helt normalt! Vi får ta det som et tegn at vi er gravide, som et symptom ;) viktig å finne positivt i det negative.. Hehe. Men slitsomt,JA!
Pleier å sove på ryggen, men det er ikke mulig lenger :-/ da er det bass i hele kroppen!

Går ikke med ryggsoving her heller pga pulsen! Godt å høre det er normalt!! Her er hvilepulsen 66 akkurat nå (måtte lissom telle jeg også)....

Back
Topp