Kraftig oppkast

•Ellibelli•

Gift med forumet
Frem til nå har jeg kasta opp med "normal" styrke, men i går kasta jeg opp med en kraft som gjorde at jeg nesten trodde jeg skulle dø :o :p at jeg har igjen innvoller er bare et under! :p
Resultatet ble jo at jeg begynte å blø i halsen mens jeg kasta opp, og fikk blodutredelser over hele ansiktet og nedover halsen..

Er det flere som har det sånn? Vanskelig å skjule når folk lurer på hva i helvete jeg har gjort med hele ansiktet :p

Oi, hjelpe meg! Ingen input fra meg her, men det høres forferdelig ut.

Oisann, er dette normalt? Bør du kontakte noen eller er det ikke noe helsepersonell kan gjøre?

Håper det går over!

Oisann, er dette normalt? Bør du kontakte noen eller er det ikke noe helsepersonell kan gjøre?

Håper det går over!
Synes også du bør kontakte legen elns for å høre om dette er normalt? God bedring!

Huff, det er grusomt å kaste opp så mye! Jeg har fått sprengte blodkar i begge øynene fordi jeg har kasta opp så mye! Ser grusomt ut :/

Synes også du bør kontakte legen elns for å høre om dette er normalt? God bedring!
Tusen takk for alle god bedringer! :)

Jeg tok kontakt med lege i forhold til det for noen år siden da jeg kasta opp når jeg spiste glutenholdig mat, men fikk beskjed om at det var helt normalt.. :(
Regner med at jeg får samme svar denne gang og, og da tenkte jeg det var lettere å høre her om noen flere har opplevd det samme.. :)

Tusen takk for alle god bedringer! :)

Jeg tok kontakt med lege i forhold til det for noen år siden da jeg kasta opp når jeg spiste glutenholdig mat, men fikk beskjed om at det var helt normalt.. :(
Regner med at jeg får samme svar denne gang og, og da tenkte jeg det var lettere å høre her om noen flere har opplevd det samme.. :)
Du har kanskje lett for å få sprengte blodkar?

Du har kanskje lett for å få sprengte blodkar?
Tror egentlig ikke jeg har vært plaga med det sånn generelt.. Og mesteparten av gangene jeg har kasta opp i svangerskapet har det gått greit.. Men nå denne helga så har det blitt massiv treningsøkt ut av detta her :o hele kroppen får virkelig gjennomgå, og etter det jeg har skjønt så er det jo kun sånn hvis man får i seg mat kroppen reagerer på eller har fått noroviruset..
Passer så fryktelig dårlig at oppkastbølgen skal slå sånn over meg rett før jeg skal i obligatorisk praksis via skolen :p

Tror egentlig ikke jeg har vært plaga med det sånn generelt.. Og mesteparten av gangene jeg har kasta opp i svangerskapet har det gått greit.. Men nå denne helga så har det blitt massiv treningsøkt ut av detta her :o hele kroppen får virkelig gjennomgå, og etter det jeg har skjønt så er det jo kun sånn hvis man får i seg mat kroppen reagerer på eller har fått noroviruset..
Passer så fryktelig dårlig at oppkastbølgen skal slå sånn over meg rett før jeg skal i obligatorisk praksis via skolen :p
Du har ikke blitt smitta av noe omganssyke da? Det går vel mye dritt for tiden.

Tror ikke det.. Ingen av de andre i familien er dårlige, og jeg har ikke vært fryktelig sosial de siste ukene :p
Får håpe det gir seg da, høres ikke særlig kult ut å kaste opp så voldsomt.

Får håpe det gir seg da, høres ikke særlig kult ut å kaste opp så voldsomt.
Takk :) nei, det er egentlig ganske slitsomt.. Kjennes jo ut som jeg har kraft nok til å spytte ut alt av innvoller mens jeg er i gang :p

Takk :) nei, det er egentlig ganske slitsomt.. Kjennes jo ut som jeg har kraft nok til å spytte ut alt av innvoller mens jeg er i gang :p
Ugh O.o her har jeg ikke kasta opp på en uke nå *bank i bordet*, så jeg håper det betyr at det verste er over.

Back
Topp