Kraftig mens etter MA

Dipsy

Gift med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Sommerfuglene
I dag er dag 3 med mens etter MA'en. Denne runden har vært så kraftig, og jeg har følt meg så dårlig. En del smerter i magen, men aller verst er hodet. Bekymringene ligger selvfølgelig rundt om det er rester etter MA'en.

Noen som har opplevd lignende?
 
Ja, opplevde dette. Vanlig at litt rester skylles ut med første mens.
 
Og jeg pleier ofte å ha vondt hodepine en av dagene, er nok hormonene som utløser det.
Drikk mye vann, det hjelper, slapp av, varneflaske og sjokolade om du er glad i det ❤️
God bedring
 
Takk, jeg har aldri hatt sånne her menssmerter hvertfall. Håper at alt renses ut nå da, slik at jeg ikke trenger å gå mye lenger med rester. Tok blodprøver i dag, som jeg håper er lave på hcg sånn at vi kan starte prøving igjen ❤️
 
Blødde VELDIG mye ... Hadde kraftige blødninger de første 3 mens etter MA. Det var dag 2 og 3 som var verst. Etter det ga det seg. Litt som å skru av ei "kran" :shy: Har ofte hatt hodepine under mensen, men også da jeg mistet under MA, og også ved ny graviditet etterpå som endte i tidlig SA.
 
Første mens etter MA var rett og slett helt jævelig (beklager uttrykket). De sjekka at jeg ikke hadde rester før jeg dro hjem, så tror ikke det var det. Hadde veldig sterke smerter og følte meg ikke bra.
 
Jeg har første mens etter MA nå og den er helt merkelig. Blør meget beskjedent og ingen mensensmerter. Er på dag tre med blødninger. Håper på en måte på litt mer blod så det blir nærmere en vanlig mens (for meg). Vil også gjerne ha det overstått, siden jeg ventet meg mye verre mens var jeg glad for at den begynte i helgen så jeg slapp å være på jobb med masse smerter (som jeg trodde jeg skulle få).
 
Jeg har første mens etter MA nå og den er helt merkelig. Blør meget beskjedent og ingen mensensmerter. Er på dag tre med blødninger. Håper på en måte på litt mer blod så det blir nærmere en vanlig mens (for meg). Vil også gjerne ha det overstått, siden jeg ventet meg mye verre mens var jeg glad for at den begynte i helgen så jeg slapp å være på jobb med masse smerter (som jeg trodde jeg skulle få).
Hei!

har nettopp hatt første mens etter MA. Jeg blødde også beskjedent i 3-4 dager før den startet ordentlig. Den ble da skikkelig kraftig og varte da i 3-4 dager til før det stoppet opp. Har aldri hatt store mensblødninger ellers, og denne var mye kraftigere enn vanlig.
 
Takk for svar! Blødningene stanset til meg ettermiddagen dag tre. Jeg håper det begynner igjen da jeg vil ha det overstått. Har med nattbind og Paracet på jobb så jeg skal klare meg:confused:
 
Back
Topp