Kraftig hoste

Newbie21

Første møte med forumet
Junibarna 2015
Hei!

Jeg har vært forkjølet i over en uke nå, og har hatt en kraftig hoste de siste dagene. I dag er det så ille at jeg får vondt i magen hver gang jeg hoster [emoji33] Kroppen viser ingen tegn til å bli bedre med det første...

Har det noen hensikt å dra til legen? Eller vil han bare si at jeg må vente til det går over av seg selv? Kjenner jeg blir litt bekymret nå som det gjør vondt i hele magen hver gang jeg hoster... Magen trekker seg jo voldsomt sammen for hvert host.

Jeg ville nok gått til legen og sjekket det ut, evt fått resept på hostemedisin! Er nok ingen fare for magen, tipper bare magemusklene er slitne av hosten (jeg blir slik ved kraftig hoste selv når jeg ikke er gravid), men er jo slitsomt og ubehagelig for deg vil jeg tro:Heartred

Hei!

Jeg har vært forkjølet i over en uke nå, og har hatt en kraftig hoste de siste dagene. I dag er det så ille at jeg får vondt i magen hver gang jeg hoster [emoji33] Kroppen viser ingen tegn til å bli bedre med det første...

Har det noen hensikt å dra til legen? Eller vil han bare si at jeg må vente til det går over av seg selv? Kjenner jeg blir litt bekymret nå som det gjør vondt i hele magen hver gang jeg hoster... Magen trekker seg jo voldsomt sammen for hvert host.

Jeg hadde 3x influensa på 13 uker [emoji22]
Dro til legen siste gangen fordi det var så vondt å hoste. Der fikk jeg beskjed om at eneste hostemedisinen som hjalp hadde morfin i seg, å det vil de helst ikke gi gravide. Så han råda meg til å bite tennene sammen å holde ut.

Men det kan jo være greit å dra til legen, sånn du får utelukke lungebetennelse? :)

Dra til legen, hostesaften med morfin i er den eneste som er godt nok testet og trygg for gravid.
Jeg har brukt den, måtte ta barnedose og helst bare på kvelden.

Back
Topp