Kraftig hodepine.

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Hei.

Er 12+2 idag. Inatt våknet jeg av en hodepine jeg aldri har opplevd maken til. (Har aldri hatt migrene eller lignende før.) Det sprang i panna, og bak øya, og førte til oppkast 2 ganger i løpet av tre timer.
Det var en helt jævlig hodepine for å si det mildt, jeg lå bare og gråt omtrent.

Nå har det gått 7-8 timer og jeg har fortsatt kjempevondt i hodet.

Noen som har hatt noe lignende?
Har jo lest at hodepine kan være vanlig, men så kraftig? Var nesten uutholdelig i natt, og jeg hadde jo ikke en paracet i hus, så må nesten få tak i noe hvis ikke den gir seg.....

Kan være migreneanfall, men hvis du har skikkelig pannehodepine ville jeg kontakta lege.

Er nok migrene ja. Slet mye med det i starten av svangerskapet. Prøv og ligg i et heelt stille og mørkt rom. Helst litt kjølig. Bare slapp av eller sov så skal det nok gå vekk:)

Ah, det kom jo mens jeg lå i mørkt rom. Fikk jo omtrent ikke sove for det var helt grusomt.
Er noe lettere nå, selvom jeg er kjempetung i hodet. Tok meg en paracet nå, så håper det hjelper noe.
Fy fankern, er den verste hodepinen jeg har hatt. Stakkars de som har migrene...

Stakkars deg. Nå har det holdt på i 12 timer, men etter to paracet har det da gått fra migrene til hodepine. Men den sitter fortsatt bom fast. Tett i nesa og opp til hjernen føles det ut som.

Jeg er ikke gravid (hvertfall ikke som jeg vet om), men jeg opplevde noe lignende forrige helg. Ca en time etter trening fikk jeg lysglimt/blitz i høyre øye, så vondt i venstre øye og øyenbryn, fortsatte bakover i hodet på samme side, kraftig kvalme, frostanfall og skjelvinger. Ble innlagt på sykehuset, men de fant ingen patologiske funn. De tok ikke urinprøve eller blodprøver knyttet til graviditet.

Jeg opplevde det i forrige svangerskap. Trodde hodet skulle eksplodere. På føden da sa de at man kan oppleve migrene når man er gravid selv om man ikke har det til vanlig. Varte noen dager hos meg og når det stod på trodde jeg at jeg skulle dø. Orket ikke ha øynene åpne en gang!

Jeg har mye hodepine i dette svangerskapet. Er sykemeldt pga det. Men har heldigvis flere bra dager en dårlige nå som jeg kun jobber 50%.. ;)

Hei.

Er 12+2 idag. Inatt våknet jeg av en hodepine jeg aldri har opplevd maken til. (Har aldri hatt migrene eller lignende før.) Det sprang i panna, og bak øya, og førte til oppkast 2 ganger i løpet av tre timer.
Det var en helt jævlig hodepine for å si det mildt, jeg lå bare og gråt omtrent.

Nå har det gått 7-8 timer og jeg har fortsatt kjempevondt i hodet.

Noen som har hatt noe lignende?
Har jo lest at hodepine kan være vanlig, men så kraftig? Var nesten uutholdelig i natt, og jeg hadde jo ikke en paracet i hus, så må nesten få tak i noe hvis ikke den gir seg.....

Hei, jeg er 12+3 i dag,å jeg har endelig begynt å føle meg bedre fra kvalme,oppkast,svimmelhet osv.men i dag har jeg så kraftig hodepine at det kjennes ut som jeg skal svime av :( helt ille vondt...... er dette noe som kommer når du er over på uke 12 eller???:/ vil at det skal gå over.....

Hei, jeg er 12+3 i dag,å jeg har endelig begynt å føle meg bedre fra kvalme,oppkast,svimmelhet osv.men i dag har jeg så kraftig hodepine at det kjennes ut som jeg skal svime av :( helt ille vondt...... er dette noe som kommer når du er over på uke 12 eller???:/ vil at det skal gå over.....

Jeg er jo i uke 13 nå, og har fortsatt hodepine, men ikke den forferdelige som jeg hadde. Så den har jo roet seg, men så hadde jeg den bare en gang også da.
Svimmel er jeg enda - det har jeg vært i flere uker..

Back
Topp