Kraftig blødning og smerter

enda.en.skatt

Elsker forumet
*MIA*
I dag opplevde jeg det jeg i uker har fryktet..
Har slitt med MYE kynnere og slim noen uker nå. Denne uka har det vært litt bedre i grunn. Men i dag fikk jeg plutselig akutte smerter i venstre side.. strålte både opp og ned.. Var hos en venninne og trodde jeg måtte på toalettet, men a jeg kom der ble papiret fylt av blod..

Har open linje til en spesialist pga mange svangerskapsproblemer så fikk ringt han og avtalt av jeg skulle komme til sjekk.. Fikk etterpå ringt mannen og bedt han møte meg.

Sjekket først barnet i magen og hun hadde det veldig bra! Kom noen gledes tårer da ja! Hadde vokst fint og var deffinetivt en liten jente! <3

Etterpå var det min tur til å bli sjekket.. Blødningen var stoppet og alt såg bra ut.

Han konstanterte med at det hadde vært rieaktivitet. Livmorhalsen var noget kortere enn ønsket, men ikke så mye :-)

Skal tilbake om to uker dersom alt er rolig frem til det :-)

Off for en skummel opplevelse! Godt at du får god oppfølgning.. Håper du nå slapper mye av og tar det med ro. Masse lykke til:)

Uff så ekkelt! Akkurat det der er mitt største mareritt og altså, går med masse kynnere og endel vondter, men d er tredjemann her så d er jo sikkert helt normalt. Enn så lenge ingen blødninger eller andre tegn på at frykten min skal stemme, men man vet jo aldri.

Godt alt stod bare bra til og la oss nå håpe at dette bare var ett engangstilfelle og at alt er rolig frem til termin :D Gratulerer med en liten jente forresten

Huff, så skummelt!! Godt at vesla i magen har det bra! Håper du slapp med skrekken og at hun holder seg i magen en god stund til!

Tjolahopp skrev:
Huff, så skummelt!! Godt at vesla i magen har det bra! Håper du slapp med skrekken og at hun holder seg i magen en god stund til!

Flangre skrev:

Tjolahopp skrev:

Uff, for en skummel opplevelse. Godt å høre at det endte bra og at vesla fortsatt har det fint i magen din. Krysser fingre og tær for at dette var et engangstilfelle :)

oooii! skummelt!
men så bra at hun har det fint inni der da!=) satser på at det fra en engangs greie!=)

Uff.. Godt det roet seg ned da, må jo holde seg der inne en stund til.. Masse lykke til:)

Back
Topp