Kraftig bekkenløsning

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Noen her som har hatt veldig kraftig bekkenløsning? Dvs der du omtrent blir sengeliggende?? Jeg er på grensen til det nå, etter 2 tidligere svangerskap med ganske vondt bekken. Nå blir d bare verre selv om jeg sitter, ligger, står eller går.. Ingenting av hjelpemidler hjelper, og fysio/kiro har ingenting å bidra med. Dette er noe som ikke blir bedre før babyen er ute... Men mitt spørsmål: noen som har blitt satt i gang litt før termin pga bekkenløsning? jeg blir mest sansynlig satt i gang pga stort barn, men lurte på om noen har blitt d pga bekkenet.......... :) takk for svar!

Jeg hadde mye bekkenplager og ingenting hjalp. Her startet fødsel av seg selv i uke 35 pga alle plagene.. Nå er hun 1 år og jeg er fortsatt ikke helt god.

Jeg var noe plaget med nummer en, veldig plaget med nummer to. Gikk likevel 11 dager over termin med nummer to, og det var ikke aktuelt å sette meg i gang før termin. Et par uker før termin ble bekkenløsningen betraktelig bedre siden barnet kom langt ned i bekkenet og stabiliserte det, men jeg kunne likevel ikke gå noe sted. På grunn av bekkenet mitt tør jeg ikke å få flere barn. Håper du får et mer positivt svar fra legene, det er helt grusomt å ha så vondt.. Lykke til =)

Jeg har blitt satt i gang 3 uker før terminen. Nå er jeg gravid igjen og skal bli satt i gang igjen 3 uker før termin. Jeg har også fått påvist bekkenløsning på røngten imellom svangerskap også.

Back
Topp