Krabbing ?

mamsenoglillegutt

Glad i forumet
Er det bare min gutt som er treig eller ?? han drar seg så vidt litt på magen når han lligger på gulvet men han krabber ikke i det hele tatt.. han er nå 8 mnd og 3 dager !! han sitter selv på gulvet men han reiser seg ikke til sittestilling selv ..

Her krabbes det ikke ennå, og ikke kan han sitte heller.. Men har såvidt vært oppe i knestående så jeg venter i spenning nå![:)]

Gutten min krabber ikke men "kravler" kanskje? Drar seg fram med armene og spreller med beina og noen ganger bruker han beina faktisk riktig. Han er oppe i krabbestilling men han flytter ikke en arm fram om gangen! Sånn har han holdt på i halvannen måned så eg tviler på at han kommer til å krabbe ordentlig før han går[&:]

Tror forresten ikke han er treg i det hele tatt. Tror det er vanlig at de begynner å krabbe i 8-9 månedsalderen og de som gjør det før er tidlig ute, ikke din gutt som er seint ute!!!![:D]

ORIGINAL: Cowgirl86

Her krabbes det ikke ennå, og ikke kan han sitte heller.. Men har såvidt vært oppe i knestående så jeg venter i spenning nå![:)]

Akkurat samme her [:D]

Axel drar seg framover og sparker ifra med det ene benet. Er ofte oppe i krabbestilling og "gynger", men det er fort ned igjen på magen.

Her krabbes det heller ikke enda. Men han åler seg, øver seg oppe på alle fire og står i push-up stilling, så det er nok ikke lenge før her[;)]

Är helt normalt det..Oliver är 8 mån o 1 vecka nu o han har precis lärt sig o sätta sig själv(lärde sig i fredags) o dra sig framåt, han har stått på knä ett par veckor nu men krypa ser det inte ut som han vill göra än på ett tag..Finns förresten många barn som aldrig kryper utan lär sig gå på en gång :)

ORIGINAL: Panzerpels

Axel drar seg framover og sparker ifra med det ene benet. Er ofte oppe i krabbestilling og "gynger", men det er fort ned igjen på magen.

Samme her pluss endel åling fremover [:)]

Oliver er 8 mnd i dag og han har leeeeenge stått i "startstillingen" hehe på begge knær og strake armer men jeg stresser ikke, da blir det eksta gøy når det plutselig skjer og jeg gleder meg til å se ansiktsuttrykket hans[:D] Han kommer seg av gårde i full fart baklengs og gjerne i store sirkler hehe, vittig å se på. 

min er oppe i krabbe stilling, men kommer seg ikke bortover ennå.  Han begynte å sette seg opp selv i helga[:D][:D]

ORIGINAL: mamsenoglillegutt

Er det bare min gutt som er treig eller ?? han drar seg så vidt litt på magen når han lligger på gulvet men han krabber ikke i det hele tatt.. han er nå 8 mnd og 3 dager !! han sitter selv på gulvet men han reiser seg ikke til sittestilling selv ..

Sånn er det med vesla her også [:)]

krabber ikke her mer blanding mellom krabbing og åling og hu sitter ikke selv ennå heller

Back
Topp