Krabbing

Harepus

Glad i forumet
Vesla har da begynt å krabbe og det går unna her.. Men hun har jo ikke balanse da! Hun kommer seg opp på knærne opp etter bordet o.l., men før jeg rekker å reagere så har hun tippa over og slått hodet i gulvet. [&o] Vil absolutt ikke hode seg på lekematta. Blir mye gråt i løpet av dagen, for hun er jo så rask! Heldigvis går det fort over, og ingen kul eller blåmerker ennå. Noen andre som har aktive små her? Gleder meg til hun får litt kontroll, jeg.. Synes synd på lille jenta mi, men kan jo ikke holde henne hele tiden heller!

ORIGINAL: Bittelitta

Vesla har da begynt å krabbe og det går unna her.. Men hun har jo ikke balanse da! Hun kommer seg opp på knærne opp etter bordet o.l., men før jeg rekker å reagere så har hun tippa over og slått hodet i gulvet. [&o] Vil absolutt ikke hode seg på lekematta. Blir mye gråt i løpet av dagen, for hun er jo så rask! Heldigvis går det fort over, og ingen kul eller blåmerker ennå. Noen andre som har aktive små her? Gleder meg til hun får litt kontroll, jeg.. Synes synd på lille jenta mi, men kan jo ikke holde henne hele tiden heller!

Men er jo kjempestas at hun har begynt å krabbe da! [:D]
Ikke noe gøy med skriking kan jeg tenke meg, men man må jo gi litt slipp av og til ja. [:'(]
Krabber ikke her enda, men aker seg i full fart i dører osv. Hehe. Litt komisk. [8D]

Hehe ja nå går det unna!! Herman har knekt krabbekoda skikkelig i dag, hurra! Han har jo komt seg fram dit han vil lenge uansett, med åling.. og nå reiser han seg opp på to bein i løpet av et halvt sekund (oppetter sofaen og tvbenken). Går grådig fort, synes jeg!! Kjenner jeg blir litt nervøs når han står og balanserer, men litt knall og fall hører desverre med denne tida her! Som oftest så skvetter han mest når han faller, får ikke så vondt tror jeg. Griner i to sekund så er det over. Men han har falt overraskende lite, synes jeg *bank i bordet* [:)]

Hehe, ja er moro at hun krabber! [:)] Men jeg har ei skikkelig vingleguri tydeligvis. Nå var det første blåmerket i panna på plass.. Har liksom hatt mer eller mindre kontroll på henne til nå, så skal hun plutselig ut og utforske selv, hehe. La henne i grinda i noen minutter for å få slappe av litt, men da falt hun selvfølgelig mot sprinkla da. Er nok som du sier, Tigerbebis, at de skvetter mer enn de får vondt. [:)]

hehe.. bli vant til det.. her har han krabbet noen uker nå og blir stadig knall og fall innimellom :) umulig å redde alle :P 

Back
Topp