krabbing

kjerstimor86

Blir kjent med forumet
Flere som har begynt å krabbe?
Aron er nå 8 og en halv mnd gammel, og begynte plutselig å krabbe i går[:)]
Det går ikke så fort enda, men han kommer seg fremover ved å bruke begge knærne[;)]
Nå nettopp sto han plutselig ved bordet og.. (har lavt bord).
Sitter her helt sjokkert jeg nå Stolt mor!

Er det ikke herlig å se hvordan de plutselig knekker nye koder? Sebastian har krabbet i noen uker nå. Kom seg opp i krabbestilling i påsken men skjønte ikke helt hva han skulle gjøre videre, men så fortsatte han å øve hver dag og vips, etter en uke eller to krabbet han som bare det. Nå har han full kontroll[:)] Kjempemoro!!

Nå krabber han for fullt.. tok par uker fra han drog seg på knærne freomover til han begynte å bruke beina også på å flytte seg.. så nå utforsker han alt han kan..

Full fart her også[:D] Har holdt på noen uker nå[:)]

Ja her krabbes det, og har gjort det i en aldri så liten stund nå! [:)][8D]

småen har krabbet i ca 2 mnd nå[:)]hun er høyt og lavt hele tiden...puh!for noen dager siden,fant jeg henne i 3 trappetrinn!farlig!her gjelder det å følge med[;)]

nope!nadde aker seg frem eller ruller som ei pölse dit han skal. er litt treg i avtrekkern

Her har mini krabba siden påsken. Nå går han langs alt av kanter og vegger også...
Han er høy og lavt...hehe

[:D]Snuppe her krabber ikke, trur det er en stund til hun kommer til å krabbe. Men hun kommer seg ditt hun vill med å rulle[:D][:D]

Ååååå så herlig!!!, grattis med en flink liten en som har knekt krabbe koden[:D]
Mini åler seg rundt i mega fart og kan krabbe ett par steg nå og da, så han er da godt på vei[:D]

Så arti! Mange krabbere 
Det blir spennende å se når de begynner å gå[;)] Jeg var 11 mnd når jeg begynte.
Men håper selvfølgelig at han bare krabber i mange mnder til, tror han blir en liten umulius hahahaha

Høres kjent ut hehe [:D]

ORIGINAL: Charlotte1989

[:D]Snuppe her krabber ikke, trur det er en stund til hun kommer til å krabbe. Men hun kommer seg ditt hun vill med å rulle[:D][:D]

Back
Topp